بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
علی‌رغم افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات این شرکت نظیر الکترود جوشکاری، مفتول جوشکاری و پودر جوشکاری در ماه‌های اخیر کاهش محسوس میزان تولید و فروش محصولات این شرکت، از مهم‌ترین دغدغه‌های سهامداران است.
کد خبر : ۱۸۵۴۳۰

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علی‌رغم افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات " فاما " نظیر الکترود جوشکاری، مفتول جوشکاری و پودر جوشکاری در ماه‌های اخیر و ثبت افزایش نرخ‌های 45 تا 80 درصدی در ماه آذر در مقایسه با میانگین نرخ‌های فروش 8 ماهه ابتدایی سال، کاهش محسوس میزان تولید و فروش محصولات اصلی این شرکت، از مهم‌ترین دغدغه‌های سهامداران این شرکت در ماه‌های پیش رو است.


البته لازم به ذکر است میزان فروش شرکت در 9 ماهه ابتدایی سال در مقایسه با فروش این شرکت در سال گذشته از شرایط بسیار مناسبی برخوردار است چراکه این شرکت در عملکرد 9 ماهه خود موفق به فروش 1120 میلیارد ریالی گردیده که این رقم برای کل سال مالی 1396 در حدود 1280 میلیارد ریال بوده است .

با این‌وجود بخشی از دغدغه‌های کنونی فروش آذرماه این شرکت مربوط به کاهش تولید این شرکت بوده که ممکن است بخشی از آن به دلیل نیاز به واردات برخی از مواد اولیه شرکت نظیر پریمیکس از کشورهایی نظیر آلمان باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سایه کاهش نرخ دلار و قیمت‌های جهانی رقم خورد؛

توقف رشد نرخ محصولات نفت «بهران» / ضدیخ مانع ریزش فروش این شرکت

مدیر امورسهام شرکت توسعه عمران اردبیل در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

دست‌و‌پنجه نرم کردن ثتوسا با زیان انباشته

ارسال نظر