بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به چوب‌کشی در نزدیکی بازار تا سودی در پرده ابهام.
کد خبر : ۱۸۵۴۶۶
اسباب‌کشی! چوب حراج کجاست؟/ تامین‌سرمایه روی دیوار مهربانی
به گزارش بورس‌نیوز، طبق شنیده‌ها گویا راه‌پله‌های سخنگو قصد تغییر لوکیشن ندارد، یعنی تغییر محل از راه‌پله‌ حافظ به سعادت‌آباد زیر یک علامت سوال 100 میلیارد تومانی فرو رفته که شهرداری بابت آن خرج تراشی کرده و گویا حتی می‌خواهد به‌جای گل‌کاری، بلوک‌کاری کند چراکه به جای سالن پارکینگ دوستان سالنی مجلل ساخته‌اند.

طبق راوی‌های راه‌پله، رئیس جدید نیز در انتقاد به این مسئله گفته که ایهالناس چوب حراج من کو و کجاست که می‌فروشمش.

چوب‌کشی در نزدیکی بازار

سخن از چوب شد، باید یادی کرد به رئیس‌جدید باب‌همایون و خزانه‌دار دولت که پس از تاخت‌وتاز بهارستانی‌ها، او نیز به رئیس ملاصدرا گفته که تغییراتی دهید تا دلمان کمی شاد شود، او نیز گفته با شما مشکلی ندارم اما طبق سخنان بزرگان تغییرات دوای هر داد و بیداد است و برای بقا، نسخه‌ای تضمینی است.

گوش‌های شنوا در راه‌پله‌ها گفتند که بهمن‌ماه شاید دستخوش تغییراتی باشیم اما ملاصدرا نشین ما گفته من که پس از اتمام ماموریت، رخت رفتن را پوشیده و خود دانید و خود اما تا من هستم، ما هستیم.

از طرف دیگر، شنیده شده که یکی از فعالان بازارسرمایه‌ای بهارستان‌نشین نیز گزینه‌هایی را معرفی کرده که چندان مورد رضایت پاستوری‌ها نیست اما گزینه‌های ایشان، همه در تیم مدیر قبلی سازمان، برو بیایی داشته و بازهم مورد وثوق دوستان دستور بده بهارستانی هستند.

اپیزوت سوم چوب با طعم خرید و فروش

داستان چوب به پنج‌ونیم امروز گره خورده چراکه چوب‌حراج به تامین سرمایه‌ای خورده که دوستان در تکاپوی فروش آن هستند و بهانه‌هایی از قبیل زندگانی و بچه‌روگازه آورده‌اند تا استدلالی محکم و جامعه‌پسند را به‌خورد عوام دهند.

اما جالب‌تر آنجاست که طیف دیگر، تکاپویی از آن سوی پشت بام آورده‌اند که شرکت تامین سرمایه‌ای جدید نیاز بازار است و باید خرید و ساخت و این وضعیت را آباد کرد و ما کننده این کار هستیم.

دعواست بیا این‌سمت بازار

بازارگردانی می‌کنند بیا و بینید که چه سودی دارد، دعواست سر عرضه‌اولیه شرکتی از جنس نفت که بازارگردان کی‌ باشد و چماقی بر روی هوا می‌گردد و دنبال نفس‌کش که چه‌کسی بیزینس ما را می‌خواهد مختل کند.

اینجاست که به‌قول قیمت باید گفت، گلم بیزینس عرضه‌اولیه چند؟

سودی در پرده ابهام

طبق یکی دیگر از خبربیارهای راه‌پله‌ای، «وسدید» باید دارایی‌های خود را اعلام کند اما توقفی محدود را پیش کشیده، شنیده شده که اگر این دارایی‌ها اعلام شود حتی سود بالای 100درصدی به قیمت سهم اصابت خواهد کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارگزاران از تالار حافظ کوچ کردند؛

تالار حافظ برای همیشه خاموش می‌شود

سازمان بورس منتشر کرد؛

ابلاغ اطلاعیه مهم بورس تهران

یکی از بزرگترین و مهمترین مناطق خطوط لوله و مخابرات نفت ایران؛

خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران با 2هزار کیلومتر

ارسال نظر