بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
گزارش دوره آذرماه این شرکت نشان می‌دهد؛

ادامه روند افزایشی نرخ‌ها در کنار کاهش مقادیر فروش «کرازی»

میزان فروش شیشه‌های دارویی و غیردارویی این شرکت داروسازی در آذر به روند صعودی خود ادامه داد، بطوریکه هر تن شیشه دارویی 10 درصد رشد را نسبت به آبان ماه تجربه کرد.
کد خبر : ۱۸۵۴۹۴

ادامه روند افزایشی نرخ‌ها در کنار کاهش مقادیر فروش «کرازی»///کدال

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز،نرخ فروش شیشه‌های دارویی و غیردارویی شرکت شیشه رازی در ماه گذشته نیز روند افزایشی خود را حفظ کرد و بهای هر تن شیشه دارویی با 10 درصد رشد نسبت به آبان ماه به حدود 42 میلیون ریال به ازای هر تن رسید که نسبت به نرخ‌های زمان مشابه سال قبل، افزایش 40 درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین، نرخ فروش شیشه‌های غیردارویی با رشد قابل توجه 15.7 درصدی به 31 میلیون ریال به ازای هر تن رسید.


در حالی که مقادیر فروش شیشه های دارویی روند متعادلی نسبت به میانگین مقادیر فروش ماه های گذشته داشته است، اما در خصوص شیشه های غیردارویی این موضوع مصداق ندارد. در حالی که در آبان ماه مقدار فروش شیشه های غیردارویی به یک هزار و443 تن رسیده بود، این مقدار در آذر ماه با افت زیادی همراه بود و صرفا 463 تن از این محصول به فروش رسید.

میانگین فروش ماهیانه این محصول از ابتدای سال تا پایان آبان ماه در هر ماه 1.559 تن بوده است و این موضوع نشان دهنده کاهش محسوس تقاضای خرید این محصول از سوی خریداران که عمدتا صنایع مواد غذایی و آشامیدنی است، است و درصورت ادامه این روند، انتظار کاهش برآوردهای سود در این شرکت را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر