بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: فرودگاه شهدای جزیره خارک یکی از مهم‎ترین و راهبردی‌ترین فرودگاه‎های کشور در حوزه حمل‎ونقل هوایی است و از لحاظ لجستیک نقش مهم و تاثیرگذاری در این جزیره دارد.
کد خبر : ۱۸۵۵۳۶

به گزارش بورس نیوز، عباس اسدروز اظهار کرد: فرودگاه شهدای جزیره خارک یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین فرودگاههای کشور در حوزه حملونقل هوایی است و از لحاظ لجستیک نقش مهم و تاثیرگذاری در این جزیره دارد.

وی ادامه داد: در ٩ ماه امسال بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ پرواز در فرودگاه جزیره خارک بدون حادثه و با ایمنی کامل انجام شده است و این نشان از توان بالای کارکنان زمینی و عملیاتی شرکت پایانههای نفتی ایران در حوزه فرودگاه این جزیره دارد.

به گفته وی، همچنین در ٩ ماه گذشته بیش از ١۶٩ هزار مسافر و بیش از ۲ میلیون و ٧٠٠ هزار کیلوگرم بار با بالاترین استاندارد‌های روز جا‌به‌جا شده است.

در ادامه، اصلان کاظمپور، مشاور هوانوردی، هواپیمایی و فرودگاهی وزارت نفت گفت: در بازیدها و ممیزی فرودگاه شهدای جزیره خارک، گامهای موثری در زمینه رعایت الزامهای فرودگاهی و ایمنی زمینی فرودگاهی برداشته شده است و روند رو به رشدی را در فرودگاه جزیره خارک میتوان مشاهده کرد.

همچنین مانی عبداللهزاده، مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)شرکت ملی نفت ایران، درباره اهمیت و ارتقای ایمنی زمینی فرودگاه‌های ملکی شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: رعایت استانداردهای بینالمللی سازمان هواپیمایی کشوری و تلاش برای ایجاد یک نظامنامه نوین سازماندهی مشاغل آتشنشانی و تصدیگری ایمنی صنعت نفت نیازمند یک برنامه مدون و اجرایی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر