بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
مدیر مالی این شرکت قندی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بررسی ابهام صف خرید یک سهم قندی/ رشد درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی

افزایش درآمد عملیاتی، سودآوری شرکت را هم افزایش خواهد داد؛ ضمن اینکه سود حاصل از واگذاری ملک هم بر EPS موثر خواهد بود.
کد خبر : ۱۸۵۷۲۹
صف خرید یک سهم قندی/ رشد درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی «قچار»
به گزارش بورس‌نیوز، سهم شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال امروز مورد اقبال اهالی بازار واقع شده و صف خرید است. 
این شرکت که چندی پیش خبر از  واگذاری یک قطعه زمین مسکونی_تجاری در ماهشهر به مبلغ ۶۰۴۹۰ میلیون ریال داده بود، در پایان آذرماه هم گزارش مطلوبی ارائه کرده و خبر از تحقق درآمد ۱۱۳۳۳۸۵ میلیون ریالی در ۹ ماهه نخست سال ۹۷ داده و این گزارش نشان از رشد ۱۰۸ درصدی درآمد «قچار» نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

علی عطاالهی مدیر مالی شرکت فرآورده های غذایی و قند چهارمحال در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص وضعیت شرکت بیان کرد: درآمد تحقق یافته در دوره ۹ماهه که گزارش آن هم منتشر شده، درآمد عملیاتی بوده و  تاثیر واگذاری ملک ماهشهر در گزارش عملکرد آذرماه لحاظ نشده است.

وی افزود: رشد درآمد عملیاتی «قچار» ناشی از کیفیت مطلوب تر چغندرقند و افزایش فعالیت شرکت بوده است. افزایش درآمد عملیاتی، سودآوری شرکت را هم افزایش خواهد داد؛ ضمن اینکه سود حاصل از واگذاری ملک هم بر EPS موثر خواهد بود.

مدیر مالی «قچار» ضمن اشاره به طرح توسعه افزایش ظرفیت شرکت اظهار داشت: نسبت به سودی که امسال محقق خواهد شد خوشبین هستیم. ولی با توجه به طرح توسعه ای که شرکت در دست انجام دارد، احتمالا سود تحقق یافته شرکت در پایان سال مالی بین سهامداران تقسیم نشده و صرف هزینه های مربوط به طرح توسعه خواهد شد. این طرح توسعه به تدریج در حال اجرا است و فعلا نمی توان زمان بهره برداری از آن را اعلام کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر