بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
گمرک ایران از اقدام اورژانسی برای تعیین تکلیف کالاهای انباشته شده در بنادر خبر داد و اعلام کرد : تیم فنی دفاتر ستادی گمرک از شنبه در بندر شهید رجایی مستقر می شود.
کد خبر : ۱۸۵۷۸۱
به گزارش بورس نیوز، این پیشنهاد با توجه به ضرورت بررسی میدانی مشکلات و اقدامات فوری در فرآیند ترخیص از سوی مهرداد جمال ارونقی معاون جدید فنی و امور گمرکی مطرح و با استقبال مهدی میر اشرفی رئیس کل گمرک ایران همراه شده و قرار است ریاست این تیم را معاون فنی و امور گمرکی بر عهده بگیرد .

مهرداد ارونقی معاون فنی و امور گمرکی در این خصوص گفت : این اولین پیشنهاد کاری من به رئیس کل گمرک بود و با توجه به تأکید معاون اول رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس کل گمرک ایران مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای انباشته شده در بنادر ، پیشنهاد گردید تیم فنی دفاتر ستادی گمرک ایران در اسرع وقت در بندر شهید رجایی به عنوان مهم ترین بندر تجاری کشور استقرار داشته باشند که این پیشنهاد اینجانب مورد استقبال و پذیرش رییس کل گمرک ایران واقع گردید.

معاون فنی و امورگمرکی گمرک ایران افزود : به همین منظور ، من به همراه مدیران و معاونین دفاتر ستادی از شنبه هفته آینده در گمرک شهید رجایی حضور یافته و مشکلات و مسائل گمرک مذکور را به عنوان نمونه ای بارز از مشکلات گمرکات کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارونقی گفت : با اعلام این موضوع انتظار داریم صاحبان کالا و مراجعین هرگونه مشکلی در روند انجام تشریفات کالاهای خود در تمامی رویه های گمرکی دارند به اینجانب منعکس یا در گمرک مذکور حضور داشته باشند تا به این مشکلات رسیدگی و در صورت امکان نسبت به رفع مشکل و در غیر اینصورت نسبت به پیگیری آنها از مراجع ذیربط اقدام شود.

بنابراین گزارش ؛ مهرداد جمال ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در دوره های پیشین چندین سال در سمت مدیر کل و معاونت امور گمرکی بندر شهید رجایی فعالیت می کرد و بیشترین تجربه کاری در بزرگ ترین گمرک تجاری ایران را درکارنامه کاری خود دارد .

اولین پیشنهاد معاون جدید امورگمرکی در دومین روز کاری ، نوید روزهای خوبی در تصمیم گیری برای صاحبان واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی را خبر می دهد و با استقبال گسترده تجار ، کارگزاران امور گمرکی ، فعالان حوزه ترانزیت ، صاحبان واحدهای تولیدی و ذینفعان گمرک همراه شده است .
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر تولید تایرهای تی‌بی‌آر بارز در گفتگو با بورس نیوز:‏

بارز تولیدکننده انحصاری تایرهای ‏TBR‏ در ایران است

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:‏

توسعه فعالیت‌های توزیع و خدمات پس از فروش در کشور / سهم 45 درصدی بارز از بازار تایر ایران

مدیر تولید لاستیک رادیال بارز کرمان در گفتگو با بورس نیوز اعلام کرد:‏

بارز کرمان در فکر توسعه محصول / انحصار در تولید برخی محصولات

مدیرعامل بارز کردستان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

کردستان قطب ‏PCR‏ در صنعت ایران / تولید 4 میلیون حلقه لاستیک در سال 98‏

ارسال نظر