بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین معرفی شد:

اولین اظهار نظر رسمی مدیرعامل جدید «تیپیکو»/ تداوم روند یک سال گذشته

تیپیکو به منوال یک سال گذشته و با شیبی رو به رشد و سازنده پیش خواهد رفت.
کد خبر : ۱۸۶۰۸۳
به گزارش بورس نیوز ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) دکتر پویا فرهت را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو) معرفی کرد.

بدین ترتیب با حکم محمد رضوانی فر به دکتر پویا فرهت به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی درهیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (سهامی عام) برهماهنگی سایر اعضای هیئت مدیره شرکت در جهت تحقق اهداف تعیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه آن شرکت و قانون تجارت و با رعایت صرفه و صلاح شرکت مذکور و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی تاکید شده است. 
 پویا فرهت ۳۹ ساله دارای مدرک دکترای داروسازی دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کسب و کار از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ۱۷ سال حضور مستمر در صنعت دارو درپی انتصاب رضوانی فر مدیرعامل سابق تیپیکو به عنوان مدیرعامل جدید شستا به سمت مدیرعاملی بزرگترین هلدینگ دارویی کشور منصوب شده است. 
ازجمله سوابق فرهت،  مدیریت و مسئولیت در شرکت‌های دارویی البرز با دستاوردهای (سه سال پیاپی سودآورترین شرکت صنعت و دو بار شرکت اول کل مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و  شرکت سبحان دارو) به عنوان بهترین شرکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در 6 ماهه اول 97 ، بهستان تولید ، البرز زاگرس ، البرز بالک ، پخش رازی و شرکت KBC است.
فرهت در نخستین اظهار نظر رسمی خود پس از انتصاب به مدیرعاملی تیپیکو گفت: تیپیکو به منوال یک سال گذشته و با شیبی رو به رشد و سازنده پیش خواهد رفت.
وی افزود: با خوشبینی و امید به آینده این مسوولیت را قبول کردم و با تایید اصلاحات دکتر رضوانی‌فر در یک سال گذشته، همان روند را ادامه خواهم داد؛ من روندها را در تیپیکو رو به رشد دیدم و تمام تلاشم را خواهم کرد که آن دمای سازنده و هارمونی مثبت را حفظ کنم.
مدیرعامل «تیپیکو» اضافه کرد: وضعیت اقتصادی کشورمان حساس‌تر از گذشته شده است و ما باید با آن دید ملی به مجموعه خود نگاه کنیم و جایگاه ارزنده شرکت‌ها را حفظ کنیم و از مدیران گروه بخواهیم که به فعالیت‌هایشان با قدرتی مضاعف ادامه بدهند و چراغ آینده را روشن نگاه دارند.
وی افزود: طبیعتا فرصت تکمیل سبد، به روز شدن فعالیت‌ها و اصلاح معضلات و تغییرات مثبت بیش از پیش فراهم است و من هم با تجربیاتی که از هم‌نفسی و مسیر پر فراز و نشیب صنعت کسب کرده‌ام، با تمرکز روی موارد سازنده، کار را پیش خواهم برد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر