بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
​با حمایت شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت؛

اضافه شدن ۹۰۰ واگن باری و مخزن‎دار به شبکه راه آهن

مدیر بخش حمل‎ونقل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت گفت: ورود ۹۲۵ دستگاه واگن باری لبه بلند در قالب هفت قرارداد فیمابین راه‎آهن و سرمایه‌گذاران عامل صرفه‎جویی، در دستور کار شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت است.
کد خبر : ۱۸۶۱۵۶

به گزارش بورس نیوز، ساسان کاظمینژاد، اظهار کرد: ورود ۹۲۵ دستگاه واگن باری لبه بلند در قالب هفت قرارداد فیمابین راهآهن و سرمایه‌گذاران عامل صرفهجویی، در دستور کار شرکت بهینهسازی مصرف سوخت است که تاکنون ۲۰۰ دستگاه واگن باری لبه بلند در قالب این قراردادها به بهرهبرداری رسیده و به شبکه سراسری راهآهن افزوده می‌شود.

وی افزود: در چند ماه اخیر، مصوبه خرید ۷۲۵ واگن از سوی هیئتمدیره شرکت بهینهسازی مصرف سوخت دریافت شده و قراردادهای آن تا اوایل سال آینده اجرایی میشود.

مدیر بخش حملونقل شرکت بهینهسازی مصرف سوخت به اهمیت توسعه حملونقل ریلی در کشور اشاره و تصریح کرد: در راستای ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید، تاکنون ۷,۵ میلیارد دلار برای اجرای پروژههای توسعه حملونقل ریلی در بخشهای باربری زیرساخت و مسافربری اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: توسعه حملونقل ریلی و انتقال سفرهای جادهای به ریل افزون بر تامین امنیت و ایمنی بالا، کاهش انتشار گازهای گلخانهای و کاهش مصرف سوخت را به همراه خواهد داشت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون عمران مجلس:

افزایش قیمت بلیط قطار درست نیست

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس:

دولت به حوزه حمل و نقل ریلی یارانه دهد

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت:

اهمیت بازار سرمایه با چالش‌های جدید اقتصادی

ارسال نظر