بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری در چهار دهه گذشته نقشی اساسی در حفر چاه‎های نفت و گاز و خدمات جانبی در سطح شرکت‎های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران داشته است.
کد خبر : ۱۸۶۳۵۸

به گزارش بورس نیوز، سیدعبدالله موسوی در بازدید از طرح مرکزیت صنعتی این شرکت در منطقه سدین گفت: شرکت ملی حفاری در چهار دهه گذشته نقشی اساسی در حفر چاههای نفت و گاز و خدمات جانبی در سطح شرکتهای زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران داشته و سرمایهگذاری کلانی برای ایجاد زیرساختها، تامین ناوگان حفاری، تجهیزات خدمات فنی، فضاهای کارگاهی و انبارهای پشتیبانی کرده است که این سرمایهها باید حفظ و به نحو مطلوب از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر تقویت و توسعه فعالیتهای شرکت ملی حفاری در بخشهای عملیاتی و پشتیبانی و با رعایت الزامهای اچاسیی از سوی مجموعه کارکنان، گفت: این شرکت سرمایه و امکانات وسیعی از نظر منابع انسانی در اختیار دارد که باید به نحو مطلوب از آن بهرهبرداری شود.

موسوی انسجام و همدلی مجموعه سازمان برای چابکسازی و افزایش بازدهی کار و متراژ حفاری را با اهمیت دانست و اظهار کرد: انسجام انضباطی و رعایت ضوابط و مقررات عملیاتی، اجرایی و مالی و بهینهسازی هزینهها در بخشهای مختلف میتواند فرصت را برای توجه بیشتر به مسائل رفاهی و ایجاد انگیزه کارکنان مهیا سازد و این موضوع در توسعه پایدار شرکت تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، شاخص زمان، کیفیتنگری همسو با کمیت کار و در نظر گرفتن صرفه و صلاح در برنامهریزیها را از عناصر مهم در افزایش توان رقابتی این شرکت توصیف کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران با برخورداری از ۷۲ دستگاه حفاری و تجهیزات روزآمد درباره ارائه خدمات جانبی باید افزون بر پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور، در عرصه بازارهای خارجی نیز حضوری پررنگ داشته باشد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران مطرح کرد:

صنعت حفاری یکی از ارکان مهم زنجیره تولید نفت و گاز

در چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاد؛

شروع به کار 10 طرح صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:

صنعت نفت یکی از عوامل توسعه اقتصادی کشور

ارسال نظر