بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: به نظر من با توجه به روند کنونی تخصیص اعتبارات در سال جاری و با وجود اعتبارات در نظر گرفته شده در سال 98، در نیمه اول سال آینده(خردادماه)، قطعه اول آزادراه تهران-شمال به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر : ۱۸۶۳۶۸

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا رضایی کوچی در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره کاهش 75 درصدی اعتبارات مرتبط با پروژه آزادراه تهران-شمال در بودجه سال 98 نسبت به بودجه سال جاری، گفت: به نظر من با توجه به روند کنونی تخصیص اعتبارات در سال جاری و با وجود اعتبارات در نظر گرفته شده در سال 98، در نیمه اول سال آینده(خردادماه)، قطعه اول آزادراه تهران-شمال به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیشرفت 80 درصدی قطعه اول آزادراه تهران-شمال

نماینده مردم جهرم در خانه ملت ادامه داد: قطعه اول آزادراه تهران-شمال در شرایط کنونی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن در مراحل پایانی قرار دارد.

وی گفت: بر اساس گزارش‌ها، حدود 50 درصد از هزینه‌های مرتبط با اجرای قطعه اول آزادراه تهران-شمال توسط پیمانکاران بنیاد مستضعفان پرداخت شده و این روند ادامه دارد.

رضایی کوچی تصریح کرد: من به تعیین تکلیف پروژه آزادراه تهران-شمال خوشبین هستم و روند کنونی بسیار مطلوب و رو به رشد است، البته یکی از قطعات اصلی این پروژه همان قطعه یک بود و با بهره‌برداری از این قطعه حدود 100 کیلومتر مسیر کوتاه‌تر می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اعلام اینکه پروژه آزادراه تهران-شمال تا سال 1400 به پایان نمی‌رسد، گفت: در لایحه بودجه سال 98، زمان پایان پروژه سال 1400 ذکر شده، اما این مسئله مقداری خوشبینانه است، زیرا بعید می‌دانم که فازهای دو و سه این پروژه به زودی به پایان برسد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر