بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
در زمستان و بهار در برخی از مقاصد آسیایی بهترین هوا را برای سفر و تفریح فراهم شده مخصوصا که تعطیلات نوروزی هم یش رو باشد و زمان کافی برای برنامه‌ریزی سفر داشته باشید. اگر به دنبال سفری ارزان و مقرون به صرفه هستید همن روز های دی ماه بهترین زمان است مقاصد گردشگری زیر را بررسی کنید.
کد خبر : ۱۸۶۴۶۳

بهترین تورها برای تجربه‌ سفر‌های خاطره‌انگیز

به گزارش بورس نیوز، با تور استانبول وارد شهری می‌شوید که تاریخ پر فراز ونشیب و زیبایی دارد و نمود هر دوره تاریی را بر در و دیوار ومعماری شهر می‌بینید.

در استانبول قدم بزنید؛ اوج دوگانگی فر‌هنگ‌ها را در آن می‌بینید که می‌تواند بسیار جذاب و جالب توجه باشد مردم با آزادی و با پوشش‌های مختلف به راحتی در کنار هم زندگی می‌کنند. در سفر به ترکیه بازار‌های قدیمی و پرجنب و جوش قدیمی در کنار شیک‌‌ترین مراکز خرید را می‌بینید از صنایع دستی و چرم‌های معروف ترکیه گرفته تا برند‌ها اروپایی برای خرید در دسترس شما هستند.

تور های استانبول در آژانس اویسا بسیار خوب و منظم برنامه‌ریزی می شوند. تمامی این تور ها با پروازهای هواپیمایی قشم ایر و معراج برنامه ریزی می‌شود. و مسافران از فرودگاه آتاتورک با ترنسفر‌های آژانس به هتل می‌رسند.

دراستانبول استاندارد‌های هتل داری بسیار خوب است هتل سه ستاره خوب هم می‌توانید رزرو کنید اما نکته مهم‌تر محل هتل است که به آن دقت کنید گاهی ممکن است هتل سه ستاره با محل مناسب بهتر از هتل چهار ستاره ولی پرت باشد. البته ممکن است هدف این سفر برای شما بیشتر هتل مانی باشد و هتل های پنج ستاره کنار بسفور را بیشتر دوست داشته باشید.

شما در همه جای دنیا صبحانه می‌خورید، اما بعید است هیچ کدام از این صبحانه‌ها به گرد پای کاهوالتی‌های ترکیه برسد. کاهوالتی که به صبحانه‌های ترکی گفته می‌شود به معنای "قبل از قهوه" است و کاملا بر پایه اشتراک‌گذاری غذا و تجمیع چند نوع غذای مختلف استوار است. در تمام هتل های پیشنهادی آژانس آویسا برای شما از همین صبحانه‌های رنگارنگ سرو می‌شود.

اینجا شهری است که برای تمام افراد با سلیقه‌های مختلف امکانات خوبی فراهم آورده است. یکی از بهترین زمان‌های سفر به استانبول عید است تعطیلات طولانی‌تر است و به همراه عزیزانتان می‌توانید حسابی شهر را بگردید و روز‌های بهاری خوبی را داشته باشید. فقط لازم است با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و تور استانبول نوروز 98 را رزرو کنید.



تعطیلات زمستانی با تور گرجستان


تور گرجستان در زمستان هم طرفداران خاصی دارد. با وجود این واقعیت که شما کم‌تر می‌بینید تفلیس در برف فرو برود اما نباید از سپری کردن تعطیلات زمستانی‌تان در این کشور چشم پوشی کنید. پیست اسکی گوادوری در نزدیکی تفلیس است و و جونان برای انجام اسکی و اسنوبرد به آن سفر می‌کنند.
باز اگر اسکی‌باز نیستید هم این تور را می توانید انتخاب کنید بیشتر مردم گرجی در مناطق برفی در حال تفریح هستند شما می‌توانید از یکی از زیباترین نقاط گرجستان به نام استپان تسمیندا که در سه ساعت رانندگی تفلیس قرار گرفته بروید و از مناظر چشمگیر و خوردن نوشیدنی‌های گرم در کازبگی لذت ببرید و عکس های برفی و یادگاری بگیرید.

تور گرجستان از حدود ۳ شب برنامه‌ریزی شده و با دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و قشم ایر انجام می‌شود و مسافران به راحتی با ترنسفر‌های آژانس به هتل خود می‌رسند. در اتخاب هتل بهتر است دست و دل باز باشید و برای راحتی خیال بیشتر هتل چهار و پنج ستاره انتخاب کنید تا اقامتی دلگرم کننده و خوب را داشته باشید البته تمام هتل های پیشنهادی آژانس بسیار مناسب هستند و برای گردشگران صبحانه مفصل گرجی نیز سرو می‌کنند.

به طور کلی گرجستان را به عنوان کشوری مقرون به صرفه در گردشگری می‌شناسند که از گزینه‌های مشابه اروپایی و یا آسیایی ارزان‌تر است. بنابراین بیشتر رستوران‌های این کشور هر بودجه‌ای را تحت پوشش خود می‌گیرند. در محله‌های مختلف به رستوران‌های سنتی و محلی بروید از غذاهای گوشتی و خوش‌مزه گرجی با طعم‌های بی‌نظیر درکنار نوشیدنی‌های بی‌نظیر لذت ببرید.

نرخ تور‌های گرجستان در زمستان بسیار ارزان شده و همین بهترین زمان دیدن این سرزمین زیباست برای رزرو سفر گرجستان با آژانس آویسا تماس بگیرید.


سفر به کشور سواحل افسانه‌ای با تور تایلند

در تور تایلند به همه گردشگران خوش می‌گذرد در این کشور برای تمام گروه‌های سنی تفریحات منحصر به فردی وجود دارد.

اینجا کشوری گرمسیری و بهشتی با جاذبه‌های دیدنی فراوان است که بخش اعظم آن را جزایر زیبا تشکیل می‌دهند. هر کدام از این جزایر با حس و حالی مشابه سالانه میزبان تعداد زیاد گردشگران از سراسر دنیا هستند. آژانس آویسا برنامه‌ریزی های مختلفی را در تمام طول سال برای سفر آرامش بخش شما به پاتایا و پوکت ترتیب داده است. از روی وب‌سایت آژانس این تور های متنوع را بررسی کنید.

معمولا سفر به تایلند به صورت تک مقصدی و چند مقصدی به بانکوک، پاتایا و پوکت با پرواز‌های مستقیم و راحت ماهان برنامه‌ریزی می‌شوند. و در تمام شهر‌ها گردشگران دارای ترنسفرگشت شهری نیز هستند.

شما یک هفته کامل را در سفر هستید بهترین انتخاب دیدن بانکوک و یکی از شهر‌های ساحل است تا تمام جنبه‌های این سفر را داشته باشید.

بانکوک شهری شب زنده‌دار پر از جاذبه‌های گردشگری است که در هر گوشه و کنارش می‌توان شگفتی‌ها و دیدنی‌های زیادی را پیدا کرد به گرد پلاس بروید و از معبد زیبای وات آرون دیدن کنید که به معبد سپیده‌دم هم شناخته می‌شود و از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی بانکوک محسوب می‌شود. یادتان نرود که تجربه خوردن غذاهای خیابانی تایلند را از دست ندهید.

این سفر به قدر خوب است که واقعا لازم دارد در هتل‌های چهار و پنج ستاره تایلندی اقامت کنید و هر روز ماساژ تایلندی بگیرید حتی می‌توانید از همین حالا تور تایلند نوروز 98 را رزرو کنید.

منبع : ویرلن

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با افزایش قیمت دلار؛

بهترین سفر تورهای داخلی است!

معاون وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد؛

آخرین وضعیت بدهکاری دولت به چایکاران

پس از آغاز تحریم‌های جدید نفتی علیه ایران صورت گرفت؛

هند در تلاش برای تمدید معافیت تحریم‌های نفتی ایران

در سه فصل ابتدایی سال ۱۳۹۷ اتفاق افتاد؛

مثبت ماندن تراز تجاری ایران

ارسال نظر