بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی معاملات الگوریتمی برای اصحاب رسانه

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس گفت: به تبع آموزش خبرنگاران و فراگیری اصول و مبانی معاملات الگوریتمی انتقال این مفاهیم به سطح جامعه وافکار عمومی با سهولت بیشتری امکان‌پذیر خواهد بود بنابراین شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس نیر برگزاری دوره های آموزشی معاملات الگوریتمی برای اصحاب رسانه را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر : ۱۸۶۷۸۰
برگزاری دوره‌های آموزشی معاملات الگوریتمی برای اصحاب رسانه

یاسرفلاح مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز، در اولین دوره مسابقات الگوریتمی بازار سرمایه گفت: اولین رقابت معاملات الگوریتمی در منقطه غرب آسیا و خاورمیانه با ابتکار سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز افتتاح رسمی این معاملات با حضور اعضای هیات مدیره سازمان بورس و فعالان بازار سرمایه برگزارشد، ادامه داد: امیدواریم شرایط مطلوب برای برگزاری این مسابقات تا یک ماه آینده برقرار باشد.

فلاح خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مصاحبه های حرفه ای 20 تیم برای حضور در حوزه فاینانس و IT انتخاب شدند که پس از پایان دوره یک ماهه و با اعلام نتایج مسابقات مسیری برای افزایش معاملات الگوریتمی در بازار سرمایه ایجاد شود.

فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس با بیان اینکه اینکه این رقابت‌ها در سه قالب معاملات در سهام، معاملات در اوراق بهادار با درآمد ثابت و حل مساله برگزار می‌شوند، افزود: هریک از این قالب‌ها جوایز مختص به خود را دارند که در این زمینه نیز اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه جهت آشنایی اصحاب رسانه با معاملات الگوریتمی نیز برنامه آموزشی و کارگاه آموزشی برگزار شد، افزود: به تبع آموزش خبرنگاران و فراگیری اصول و مبانی معاملات الگوریتمی انتقال این مفاهیم به سطح جامعه وافکار عمومی با سهولت بیشتری امکان‌پذیر خواهد بود.

فلاح با ابراز امیدوای نسبت به افزایش تعداد خبرنگاران حوزه بازار سرمایه گفت: باید دانش روز دنیا در حوزه فاینانس، مالی، ابزارهای نوین مالی و بازار سرمایه به اصحاب رسانه انتقال داده شود .

وی با بیان اینکه چند برنامه آموزشی برای اصحاب رسانه نیز در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برنامه‌هایی که در راستای استفاده از تجربیات خبرنگاران برای انتقال دانش روز دنیا توسط کارشناسان خبره تعیین شده اند به زودی اعلام خواهند شد.

وی در تشریح نقش شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در آموزش اصحاب رسانه نیز تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت در راستای ارائه آموزش‌های تخصصی و ویژه به اصحاب رسانه در دستور کار این شرکت قرار دارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر