بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
وزیر انرژی روسیه گفت: روسیه به توافق کاهش تولید نفت تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پایبند است.
کد خبر : ۱۸۶۸۷۴

به گزارش بورس نیوز، الکساندر نواک اعلام کرد که این کشور نمی‌تواند تولید نفت خود را به‌سرعت به سطح تولید تعیین شده در توافق جهانی کاهش تولید نفت برساند، اما تلاش می‌کند هرچه سریعتر این مسئله را محقق کند.

وی گفت:هنگامی که در ماه دسامبر (۲۰۱۸) درباره این مسئله بحث کردیم، به‌صراحت گفتیم که دستیابی به این شاخص‌ها به زمان نیاز دارد و به طور علنی درباره این مسئله صحبت کردیم.

وزیر انرژی روسیه افزود: ما شرایطی ویژه داریم؛ ما یک دوره زمستانی، دمای پایین و شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی تولید داریم، بنابراین به‌طور اصولی، غیر ممکن است که به سرعت تولید را کاهش دهیم.

نواک افزود: به‌طور طبیعی، ما تلاش می‌کنیم هر چه زودتر این کاهش را محقق کنیم؛ روسیه به توافق کاهش تولید نفت تولیدکنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) پایبند است.

تولیدکنندگان نفت عضو و غیر عضو اوپک در دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی توافق کردند از یکم ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی برای یک دوره ۶ ماهه، تولید نفت خود را در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز کاهش دهند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر