بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
سود خالص کسب شده در دوره 3 ماهه سوم ، مبلغ 2.110 میلیارد ریال بوده و این در حالی است که سود خالص کسب شده در 3 ماهه دوم سال، مبلغ 2.500 میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۱۸۶۹۵۳

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد ارفع در دوره 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه سال جاری موفق به فروش 612 هزار تن شمش فولاد در بازارهای داخلی و صادراتی گردیده و جمع درآمدهای عملیاتی شرکت در این دوره به 17 هزار و 69 میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت سال قبل افزایش 118 درصدی را نشان می‌دهد که این افزایش مربوط به رشد مقادیر فروش به میزان 20 درصد و افزایش نرخ های فروش به میزان 98 درصد بوده است.

کاهش سودآوری «ارفع» در 3 ماهه سوم سال

سود خالص کسب شده در دوره 3 ماهه سوم ، مبلغ 2.110 میلیارد ریال بوده و این در حالی است که سود خالص کسب شده در 3 ماهه دوم سال، مبلغ 2.500 میلیارد ریال بوده که نشان‌دهنده افت در حدود 16 درصدی را نشان می‌دهد که این امر عمدتا ناشی از کاهش مقادیر فروش در 3 ماهه سوم سال نسبت به 3 ماهه دوم آن بوده است. 

مقادیر فروش 3 ماهه دوم و سوم سال جاری به ترتیب 210 و 185 هزار تن بوده است. 

با توجه به اینکه بخش مهمی از فروش شرکت در بازارهای داخلی صورت گرفته به نظر می‌رسد که رکود بازارهای داخلی می‌تواند در فروش شرکت اثرات منفی داشته باشد و به همین دلیل، شرکت سعی در افزایش سهم صادرات از فروش خود را در ماه‌های اخیر داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر