بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
مدیرامور سهام پتروشیمی نوری در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

شرایط برای عرضه سهام نوری فراهم نیست

مدیرامور سهام پتروشیمی نوری گفت: فرآیند عرضه سهام پتروشیمی نوری براساس فرآیند عادی سازمان بورس در حال انجام بوده اما از نظر عرضه‌کنندگان فعلا شرایط مناسب برای عرضه سهام این شرکت فراهم نیست.
کد خبر : ۱۸۶۹۵۴

به گزارش بورس نیوز، از آغاز سال جاری زمزمه‌هایی در خصوص ورود پتروشمی نوری به بورس شنیده می شد که در آبان ماه و با ثبت این شرکت با نماد نوری در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار این زمزمه‌ها و شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت لذا بر این اساس انتظار می‌رفت که یک هفته پس از درج این نماد در تابلوی بورس سهام آن نیز در این بازار عرضه شود اما متاسفانه تا به امروز افراد حقیقی و حقوقی که قصد خرید سهام این شرکت را دارند همچنان در صف انتظار ایستاده اند.

در این خصوص محسن پیرزاد مدیر امور سهام شرکت پتروشیمی نوری به بورس‌نیوز گفت: مطمئنا اطلاعیه عرضه اولیه توسط سازمان بورس منتشر خواهد شد اما فعلا اقدامات اولیه برای ورود این شرکت به بورس در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در فرآیند عرضه اولیه این سهام اختلالی به وجود آمده است، گفت: خیر، فرآیند این عرضه براساس قوانین عادی بورس در حال انجام بوده اما از نظر عرضه‌کنندگان فعلا شرایط مناسب برای عرضه سهام این شرکت فراهم نیست.

پیرزاد تاکید کرد: در حال حاضر بازار در شرایط مناسبی نیست اما شرکت اقدامات لازم برای ورود به بازارسرمایه را انجام می‌دهد.

مدیرامور سهام پتروشیمی نوری با بیان اینکه سهامداران شرکت باید براساس شرایط در خصوص زمان عرضه اولیه تصمیم بگیرند، افزود: در این خصوص سازمان بورس همکاری‌های لازم را انجام داده و منتظر عرضه سهام پتروشیمی نوری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سهام این شرکت تا پایان سال عرضه خواهد شد، گفت: امکان عرضه‌اولیه این شرکت تا قبل از پایان سال وجود دارد ولی به طور قطع نمی توان در این زمینه اطلاع‌رسانی انجام داد زیرا این شرکت تصمیم‌گیرنده نهایی برای عرضه سهام نیست و فروشنده سهام باید در خصوص صرفه اقتصادی عرضه سهام در شرایط فعلی تصمیم گیری‌های لازم را انجام دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازار دوم بورس اوراق بهاار تهران برگزار می شود؛

15 بهمن؛ جلسه معارفه تامین سرمایه نوین

مهر تایید زنگنه بر انتخاب پارسیان به عنوان هاب سوم پتروشیمی کشور:

طرح جامع توسعه پتروشیمی در این منطقه ویژه کلید خورد

ارسال نظر