بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

کیفیت فرغون بهتر از پراید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عملکرد کیفیت فرغون بهتر از پراید است، گفت: در حال حاضر کشور در تحریم به سر می‌برد و شرکت‌های خودروسازی باید با تمام توان خود در خدمت مردم باشند در حالی که به نظر می‌رسد در خلاف جهت حرکت می کنند.
کد خبر : ۱۸۶۹۶۴

به گزارش بورس نیوز، شهاب نادری با انتقاد از افزایش مکرر قیمت خودرو، گفت: برخی شرکت‌های خودروسازی قیمت خودرو را شبانه افزایش می‌دهند این در حالی است که در حال حاضر خانواده‌های کم درآمد و اقشار ضعیف جامعه حتی نمی‌توانند پراید -که ارزان ترین خودرو موجود در کشور است- خریداری کنند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پراید در کشورهای خلیج فارس در مقایسه با قیمت‌های مناسب خودروهای لوکس خریداری ندارد، افزود: از آنجایی که کیفیت خودروهای داخلی پایین است در سایر کشورها از این خودروها استقبال چندانی نمی‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر قیمت‌ خودروها به قدری افزایش پیدا کرده که خانواده‌های کم درآمد به سختی می‌توانند پراید بخرند. مردم از کیفیت خودروها راضی نیستند اما از آنجایی که توانی برای خرید خودروهای با قیمت بالاتر ندارند ناچارند تنها به خرید پراید روی آورند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد کیفیت فرغون بهتر از پراید است، ادامه داد: در حال حاضر کشور در تحریم به سر می‌برد و شرکت‌های خودروسازی باید با تمام توان خود در خدمت مردم باشند در حالی که به نظر می‌رسد در خلاف جهت حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی باید با تعدیل قیمت‌ها زمینه آسایش روانی مردم را فراهم کنند، تاکید کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید با اقدامی انقلابی مانع خودسری خودروسازان شود و کیفیت تولید داخلی را ارتقا بخشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خودروسازان باید اقتصاد مقاومتی را به درستی اجرا کنند، یادآور شد: در حال حاضر مردم از خودروهای حداقلی نیز محروم هستند و نارضایتی‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه خودروسازان خودروها را احتکار کردند، عنوان کرد: خودروسازان نبود قطعه را دلیل عدم تحویل خودروها در موعد مقرر مطرح می‌کنند در حالیکه خودروها را با قیمت های بالا در بازار به فروش می‌رسانند عمل آنها با صحبت‌هایشان مغایرت دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان پیگیر افزایش مکرر قیمت خودرو و پیش‌فروش‌های انجام شده هستند. در صورت حل نشدن مشکلات این حوزه از وزیر صنعت سوال خواهیم کرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضوهیات علمی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با بورس نیوز؛

افزایش زیان خودروساز به دلیل مقاومت دولتی‌ها / خودروساز به حمایت نیاز دارد

پیش بینی فروش خودروهای جدید؛

35 تا 47درصد فروش خودروی برقی در سال 2040

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی بازار خودرو

ارسال نظر