بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
همکاری شرکت انتقال گاز ایران و بخش خصوصی؛

برون‌سپاری بهره‌برداری از تاسیسات صفاشهر برای نخستین بار

برای نخستین بار است که برون‌سپاری خدمات در قالب بسته یکپارچه O&M بهرهبرداری و تعمیرات در ایستگاه صفاشهر 4، اجرایی می شود.
کد خبر : ۱۸۷۴۲۰

به گزارش بورس نیوز، سعید توکلی با اشاره به برون‌سپاری فعالیت های این شرکت گفت: امسال برای نخستین بار بسته برونسپاری ایستگاه صفاشهر4، در قالب ( O&M بهره‌برداری و تعمیرات) به بهترین نحو ممکن تهیه شد.

 مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، افزود: هم اکنون پیمانکاران بخش خصوصی که صلاحیت انجام این خدمات را دارند اعلام آمادگی کرده اند که پس از ارزیابی و برگزاری مناقصه، شرکت برنده اعلام می شود.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار است که برون‌سپاری خدمات در قالب بسته یکپارچه O&M  بهرهبرداری و تعمیرات در ایستگاه صفاشهر 4، اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران یادآور شد: تهیه و تدوین برنامه منحصر به فرد 10 سال برون‌سپاری این شرکت، از دیگر اقدام های مهم در سال جاری به شمار می‌آید.

توکلی ادامه داد: این برنامه 10 ساله متناسب با روند بازنشستگی نیروی انسانی، نوع تاسیسات و تجهیزات و هم چنین براساس دستورالعمل های وزارت نفت تدوین شده است.

به گفته وی، براساس این برنامه مشخص شده که تا 10 سال آینده کدام تاسیسات، خطوط لوله و مراکز بهره‌برداری را برون‌سپاری کنیم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان این که در این زمینه 17 هزار Cell برنامه در اکسل (Excel) تدوین شده است، اعلام کرد: این برنامه ها با یک متدولوژی و براساس ارزیابی ریسک و فاکتورهایی از جمله قدمت تجهیزات، تنوع تجهیزات، فرآیندهای قابل برون‌سپاری و پُر بیزینس نبودن تدوین شده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر