بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: باید از پتانسیل عظیم اصناف در تحریم‌های اقتصادی فرصت ساخت و در این برهه حساس، این واحدهای صنفی هستند که می‌توانند با سرمایه کمتر از تولید، حمایت کنند.
کد خبر : ۱۸۷۴۸۶

به گزارش بورس نیوز، محمود بنانژاد با اشاره به تحریم های اقتصادی افزود: باید از پتانسیل عظیم اصناف در تحریم‌های اقتصادی فرصت ساخت و در این برهه حساس، این واحدهای صنفی هستند که می‌توانند با سرمایه کمتر از تولید، حمایت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که میتوان به تعبیر جنگ اقتصادی از آن نام برد و در این وضعیت همه آحاد جامعه و اصناف که بخش بزرگی از جامعه هستند باید کمک کنند .

رئیس اتاق اصناف مشهد اظهار کرد: امروز در بخش توزیع کالا باید از پتانسیل و ظرفیت های خوب اصناف بهره برد تا هم توزیع عادلانه ای صورت بگیرد و هم کالا به دست مصرف‌کنندگان واقعی برسد.

وی بیان کرد: در بحث توزیع گوشت در مشهد از ظرفیت واحدهای صنفی استفاده شد و خوشبختانه عملکرد قابل قبولی هم بدست آمد چرا که واحدهای صنفی در مناطق کم برخوردار هم هستند و می‌توانند در توزیع عادلانه نقش بهتری در مناطق محروم داشته باشند در حالی که فروشگاههای بزرگ در همه مناطق نیستند.

بنانژاد افزود: این کار در مشهد انجام گرفت و ۱۲۰ واحد قصابی در طرح توزیع گوشت مشارکت داشتند و نتایج بسیار خوبی از این همکاری حاصل شد و گوشت با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان واقعی قرار گرفت و هم واحدهای صنفی توانستند به فروش حداقلی خود برسند، حال می‌توان در دیگر مراحل اجرای طرح توزیع کالا از ظرفیت و پتانسیل اصناف با نظارت اتاق های اصناف استفاده کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر