بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
مدیر عامل لاستیک بارز کردستان گفت: سرمایه مورد نیاز برای اجرای این طرح 93.7 میلیون یورو بوده که از این میزان 2.441 میلیارد ریال با نرخ بازگشت 24درصدی تامین شده است.
کد خبر : ۱۸۷۵۶۹

به گزارش بورس نیوز، میر سعید قاضی مدیرعامل لاستیک بارز کردستان در مراسم افتتاح خط تولید تایر سبز گفت: تولید 10 میلیون تایر یکی از اهداف راهبردی شرکت بارز به شمار می‌آید که صادرات آن باید در برنامه‌ریزی‌ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه بارز کردستان از سال 88 و با حضور مقام معظم رهبری افتتاح شد، ادامه داد: این شرکت با همکاری بانک صنعت و معدن فعالیت خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود باتوجه به اجرای طرح تولید تایر TBR ظرفیت تولید به 44000هزارتن افزایش یابد.

وی ادامه داد: سرمایه مورد نیاز برای اجرای این طرح 93.7 میلیون یورو بوده که از این میزان 2.441 میلیارد ریال با نرخ بازگشت 24درصدی تامین شده است.

مدیرعامل لاستیک بارز کردستان ادامه داد: در 9ماهه سال 1397 تولید کارخانه بارز کرمان 21.1درصد، بارز کردستان 20.1 درصد از کل مجموع تولیدی تایر در کشور بوده بنابراین این مجموعه توانسته نزدیک به 42درصد از تولید را در اختیار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید این کارخانه به 30 هزار تن افزایش می‌یابد، افزود: در سال آینده 4میلیون حلقه تایر در این کارخانه تولید می‌شود.

قاضی با اشاره به دستاوردهایی همچون دریافت گرید B+ به همراه بارز کرمان برای خودروسازی سایپا و دریافت تاییدیه ایزو در اسفندماه، گفت: برای دست یابی به این دستاوردها باید ماشین‌آلات مورد نیاز تامین شود که در این زمینه نیز برای اولین بار دستگاه میکسر اینترمش در کارخانه نصب شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در راستای سیاست‌های دولت برای حمایت از تولید ملی؛

بانک صنعت و معدن و سایپا قرارداد 4000 میلیارد ریالی امضا کردند

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اعلام کرد:‏

توسعه فعالیت‌های توزیع و خدمات پس از فروش در کشور / سهم 45 درصدی بارز از بازار تایر ایران

مدیر تولید لاستیک رادیال بارز کرمان در گفتگو با بورس نیوز اعلام کرد:‏

بارز کرمان در فکر توسعه محصول / انحصار در تولید برخی محصولات

مدیرعامل بارز کردستان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

کردستان قطب ‏PCR‏ در صنعت ایران / تولید 4 میلیون حلقه لاستیک در سال 98‏

ارسال نظر