بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
طی تحریم‌هایی که دشمن ضد اقتصاد کشور تحمیل کرده، راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید خبر بسیاری خوشی بوده که می‌توان این ادعا را مطرح ساخت که در مسیر اقتصاد گام‌های مهمی برداشته شده است.
کد خبر : ۱۸۷۵۷۱
نیره‌سادات پیروزبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در مراسم افتتاح خط تولید تایر سبز در کارخانه بارز کردستان اظهارکرد: طی تحریم‌هایی که دشمن ضد اقتصاد کشور تحمیل کرده، راه‌اندازی واحدهای تولیدی جدید خبر بسیاری خوشی بوده که می‌توان این ادعا را مطرح ساخت که در مسیر اقتصاد گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید توجه داشت که اقتصاد کشور خواهان آن بوده که روی پای خود ایستادگی کند و طی 40سال گذشته نیز تنها هدف اقتصاد، خود باوری بوده است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: توسعه اقتصادی نیازمند گام برداشتن در مسیر استانداردها و اهداف تولیدی بوده زیرا زیربنای تولید مناسب و با کیفیت، استاندارد بوده و تمامی کشورهای پیشرفته نیز طبق استانداردهای روز حرکت می‌کنند.

پیروزبخت افزود: نوآوری و شکوفایی در فرهنگ اقتصادی جزو اهداف اساسی توسعه پایدار بوده و این هدف، در سازمان بین‌المللی استاندارد«ایزو» برنامه‌ریزی شده تا از این پس، نقشه راهی برای صنایع از نظر استاندارد طرح ریزی شده باشد.

وی اضافه کرد: نوآوری را نمی‌توان هیچگاه از دستور کار خارج کرد و امروز نیز شاهد آن بودیم که یک واحد تولیدی توانسته گام در مسیری بگذارد که باعث مرکز رشد در توسعه اقتصادی شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: علارغم مشکلات، بنگاه های اقتصادی می توانند گام در مسیر مشکلات بگذارند و نباید استاندارد تنها در همین بنگاه اقتصادی ختم شود، انضباط یکی از عوامل محیطی مناسب بوده و حرکت در مسیر استانداردهای کلان نمونه‌ای می‌شود که یک بنگاه در چندین استان کشور فعال باشد و هر روز محصولات سبز را تولید کند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در معاملات امروز بورس اتفاق افتاد؛

افزایش حجم و ارزش بورس تهران

درخواست استاندار از مدیرعامل بارز:

راه‌اندازی سریع تولید تایرهای سنگین در کردستان

ارسال نظر