بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
با هدف کاهش حوادث انجام شد؛

برگزاری مانور درشرکت نفت وگاز گچساران

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران گفت: این مانور با هدف کاهش حوادث، حفظ شاخص‎های ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری با سناریوی به وقوع پیوستن نفت‎ریزی و بدون اطلاع پیشین برگزار شد.
کد خبر : ۱۸۷۶۰۹

به گزارش بورس نیوز، شهباز صفری اظهار کرد: این مانور با هدف کاهش حوادث، حفظ شاخصهای ایمنی و واکنش در شرایط اضطراری با سناریوی به وقوع پیوستن نفتریزی و بدون اطلاع پیشین برگزار شد.

وی ادامه داد: در این سناریو که از سوی کارشناسان این اداره طراحی شد، در سریعترین زمان ممکن با اعضای کمیته بحران شرکت تماس برقرار و به آنها اطلاع داده شد که بر اثر حادثهای نفتریزی از خطوط لوله اتفاق افتاده است.

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت نفت و گاز گچساران اظهار کرد: طرحریزی این مانور به صورت کارگروه تخصصی و بدون اطلاع پیشین انجام شد و هدف از آن، ارتقای سطح آمادگی اعضای کمیته بحران و همه واحدهای عملیاتی و پشتیبانی در شرایط اضطراری بود.

صفری افزود: پس از اجرای مانور، نشست کمیته بحران تشکیل و پس از تجزیه و تحلیل گزارشها نتایج مانور با توجه به اینکه اعضای کمیته بحران در اتاق کنترل بحران حضور داشتند مطلوب ارزیابی شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به وسیله انتشار اوراق مالی اسلامی انجام می شود؛

تامین مالی وزارت نفت برای پروژه‌های این شرکت

توسط شرکت پایانه های نفتی ایران انجام می شود؛

90درصد تعمیرات گوی‌های شناور کشور

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:

کارنامه درخشان بخش نفت و گاز در اقتصاد کشور

دستاوردهای شرکت نفت و گاز گچساران تشریح شد؛

گچساران قلب صادرات نفت خام کشور

ارسال نظر