بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
شرکت کارتن ایران اعلام کرد قراردادی با شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران با موضوع اخذ نمایندگی برند معتبر خارجی و مشارکت در ساخت منعقد کرده است.
کد خبر : ۱۸۷۸۵۶

به گزارش بورس نیوز، شرکت کارتن ایران اعلام کرد قراردادی با شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران با موضوع اخذ نمایندگی برند معتبر خارجی و مشارکت در ساخت منعقد کرده است.

این قرارداد در تاریخ ۱۳بهمن۱۳۹۷ منعقد شده و نحوه تسویه و پرداخت تمامی هزینه‌های مرتبط با اخذ نمایندگی معتبر خارجی و هزینه‌های مربوط به طراحی پروژه و تهیه نقشه‌های معماری و هزینه‌های ساخت تا اتمام عملیات ساختمانی و... بر عهده شریک است.

براساس این توافقنامه، آورده مالک زمین پلاک ثبتی به مساحت ۵۳۳۰ متر مربع به استناد سند مالکیت که تصویر آن به امضای طرفین رسیده و جزء لاینفک تفاهمنامه بوده و متعلق به مالک است و کلیه هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی طبق ضوابط، به عهده مالک است.

مبلغ ارزش زمین پلاک ثبتی فوق الذکر براساس نظریه هیات (سه نفره) کارشناسان رسمی دادگستری تعیین و مورد توافق طرفین قرار ‌می‌گیرد.

از سوی دیگر آورده شریک نیز پرداخت تمامی هزینه‌های مرتبط با اخذ نمایندگی معتبر خارجی را برعهده دارد و کلیه هزینه‌های مربوط به طراحی پروژه، تهیه نقشه‌های معماری، سازه و تاسیسات همچنین مدیریت نظارت پروژه ، نظارت معماری، سازه و تاسیسات بر اساس ضوابط و تعرفه‌های سازمان و موسسات زیربط برعهده وی است.

همچنین کلیه هزینه‌های ساخت تا اتمام عملیات ساختمانی پروژه به گونه ای که مالک تا پایان عملیات ساختمانی و آماده شدن مجموعه برای بهره‌برداری هیچگونه هزینه‌ای پرداخت نکند، اعم از دستمزد کارگران، پیمانکاران، مصالح ساختمانی، حق بیمه کارگران و هزینه‌های بیمه ساختمان، مسؤولیت مدنی پروژه به هر میزان که باشد، براساس نقشه‌های تاییدی که به امضای طرفین رسیده و جز لاینفک تفاهمنامه است.

لازم به ذکر است؛ تاریخ موثر اجرای قرارداد ۱۳مرداد۱۳۹۸است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر