بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
امروز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه کالاهای حلال ۵۰۳، ۴۱۰ و آیزوریسایکل پالایش نفت اصفهان، حلال ۵۰۳ پتروشیمی بیستون و میعانات گازی پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی و حلال ۵۰۳ پتروشیمی بیستون و نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران در رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می شود.
کد خبر : ۱۸۷۹۲۶
به گزارش بورس نیوز، امروز یک میلیون بشکه نفت خام سبک ایران برای چهارمین بار در رینگ بین‌الملل بورس انرژی روی میز معامله قرار می‌گیرد که قیمت پایه ۵۶.۴۲ دلار است.

طبق اطلاعیه عرضه، این بار نفت خام سبک ایران با قیمت پایه هر بشکه ۵۶ دلار و ۲۴ سنت در میز معامله بورس انرژی قرار می‌گیرد. در این عرضه نیز مشتری‌ها می‌توانند تمام مبلغ معامله را به صورت ریالی بپردازند.

در سازوکار پیش‌بینی شده برای تسویه حساب، امکان تسویه نقدی و اعتباری وجود دارد. همچنین خریدارانی که به پرداخت اعتباری تمایل داشته باشند، مدت تسویه حساب از زمان بارگیری از ۶۰ روز در عرضه‌های پیشین به ۹۰ روز افزایش یافته است.

در مرحله چهارم عرضه نیز همانند نوبت سوم، حجم خرید حداقل تعداد ۳۵ هزار بشکه است اما قیمت پایه ۵۶ دلار و ۲۴ سنت برای هر بشکه تعیین شده است؛ در نتیجه در این دوره قیمت پایه حدود چهار دلار رشد کرده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر