بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
مدیرعامل تامین سرمایه‌نوین در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:

افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی «تنوین»/ بورسی‌ها، تابلوی خروج از بازار را انتخاب نمی‌کنند

مدیرعامل تامین سرمایه نوین گفت: افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی از محل مطالبات و آورده‌های نقدی سهامداران در دستور کار شرکت قرار دارد.
کد خبر : ۱۸۸۰۶۲
افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی

ولی نادی قمی مدیرعامل تامین سرمایه نوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار بورس نیوز گفت: توجیه افزایش سرمایه این شرکت در حال نگارش بوده که پس از تایید اعضای هیات مدیره و حسابرس باید سهامدارعمده و سازمان بورس نیز بررسی‌های لازم را انجام دهند سپس مجمع افزایش سرمایه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه احتمالا این مجمع همراه با مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت برگزار می شود، گفت: افزایش سرمایه 200 میلیارد تومانی از محل مطالبات و آورده‌های نقدی سهامداران در دستور کار شرکت قرار دارد.

نادی قمی در خصوص اهداف ورود تامین سرمایه نوین به بازار سرمایه نیز گفت: ورود یک شرکت به بورس موجبات آزادسازی بخشی از سهام سهامداران، ایجاد شفافیت در وضعیت عملیاتی شرکت و ایجاد انگیزه برای ورود دیگر شرکت‌ها به این بازار را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به جذاب بودن سهام تامین سرمایه نوین، گفت: برآورد می‌شود که ورود این سهم به بازار سرمایه زمینه‌ای را برای ورود نقدینگی جدید به این بازار فراهم کند.

مدیرعامل تامین سرمایه نوین خاطرنشان کرد: افرادی که در بورس سرمایه‌گذاری می کنند درصورت کسب سود پول خود را از این بازار خارج نمی‌کنند امیدوارم که عرضه سهام این شرکت نیز چنین پیامدی را برای بازار به همراه داشته باشد.

نادی قمی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در عرضه اولیه لوتوس نیز گفت: سهامداران نوین نسبت به سهام این شرکت چشم انداز مثبتی خواهند داشت و سهام خودرا در قیمت تعیین شده عرضه نخواهند کرد بنابراین سهامداران خرد نگرانی‌ای از بابت عرضه دیگر سهامداران و ایجاد نوسان شدید در قیمت سهام نخواهند داشت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
سلام
قبل ازعرضه لوتوس عرضه هابرای سهامداران ارزش ورودداشت .
امااکنون بدلایل مختلف ازجمله عدم صعودسهمهای باارزش وحتی ریزش انهاراه رابرای سودچندرغاز انهم باریزش ناگهانی مسدودمیکند.