بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
طبق اعلام سرپرست سازمان تامین اجتماعی؛

تعداد بیمه‌شدگان اتباع خارجی چند نفر است

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: ۹۵۰ هزار نفر از رانندگان کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند که علی‌رغم عدم پرداخت سهم هدفمندسازی یارانه‌ها بیمه حتی یک نفر از رانندگان نیز قطع نشده است.
کد خبر : ۱۸۸۱۱۴
به گزارش بورس نیوز، محمدحسن زدا ، درباره ارائه خدمت‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به رانندگان، اظهار داشت: 950 هزار نفر از رانندگان کشور با مشارکت سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند و مقرر شده که این افراد 13.5 درصد حق بیمه تامین اجتماعی را بپردازند و 13.5 درصد دیگر نیز از محل منابع هدفمندی یارانه‌ها پرداخت شود.


وی گفت: با وجود محدودیت‌های منابع هدفمندی یارانه‌ها و عدم پرداخت سهم هدفمندسازی یارانه‌ها بیمه حتی یک نفر از رانندگان نیز قطع  نشده است.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با توجه به تصویب طرح اطلاع قانون بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی که در بررسی این طرح پرداخت 2200 میلیارد تومان بابت بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری به تصویب رسید با این مصوبه اختصاص ردیف بودجه برای پرداخت حق بیمه رانندگان که با پیگیری سازمان تامین اجتماعی محقق شد تداوم خدمات این سازمان به رانندگان در سال جاری و سال‌های آ‌تی تضمین شد.

وی درباره بیمه ایرانیان خارج از کشور و اتباع خارجی مقیم ایران نیز اظهار داشت: بیمه ایرانیان خارج از کشور باعث افزایش ارتباط و تعلق آنان به میهن می‌شود و می‌تواند به عنوان نشانه بارزی از حمایت جمهوری اسلامی ایران از اتباع خود در سراسر جهان باشد. در حال حاضر برای ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور 30 کارگزار برون مرزی مشغول فعالیت هستند.

زدا ادامه داد: ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی به اتباع خارجی مقیم ایران نیز در راستای رعایت موازین اسلامی و بشر دوستانه و همچنین ایجاد شرایط عادلانه در بکارگیری نیروی کار مورد توجه قرار دارد. بیش از 37 هزار نفر از اتباع خارجی مقیم ایران تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها؛

یارانه بهمن ماه امشب واریز می‌شود

طبق اعلام معاون درمان سازمان تامین اجتماعی؛

منشی الکترونیک در مراکز تامین اجتماعی ایجاد شد

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور خبر داد:

بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همه وسایل نقلیه

ارسال نظر