بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره گازرسانی در دولت تدبیر و امید به شهرها و روستاهای دورافتاده کشور را از خدمات ارزنده وزارت نفت دانست و گفت: دولت‌های بسیاری در این زمینه تلاش کردند، اما فعالیت‌های ماندگار دولت تدبیر و امید در این بخش بی‌سابقه است. :
کد خبر : ۱۸۸۱۳۶

به گزارش بورس نیوز، سلام امینی درباره گازرسانی در دولت تدبیر و امید به شهرها و روستاهای دورافتاده کشور را از خدمات ارزنده وزارت نفت دانست و گفت: دولت‌های بسیاری در این زمینه تلاش کردند، اما فعالیت‌های ماندگار دولت تدبیر و امید در این بخش بی‌سابقه است.

وی افزود: گازرسانی به این استان به‌ویژه در دولت تدبیر و امید شتاب گرفت و به گفته مسئولان، طرح‌های گازرسانی شهری و روستایی ایلام تا پایان سال ۹۸ تکمیل می‌شود.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گازرسانی یکی از ابزارهای پیشرفت و توسعه مناطق شهری و روستایی است، زمانی که روستاها برای تامین سوخت مورد نیاز خود با مشکل روبه‌رو هستند، روستاییان تمایل بیشتری به مهاجرت دارند، اما زمانی که مشکلات از جمله مشکل سوخت حل می‌شود دیگر دلیلی ندارد از روستای خود رویگردان باشند، از این رو گازرسانی را سبب توسعه روستاها می‌دانم.

امینی عنوان کرد: باوجود محدودیت‌ها و تنگناهایی که کشور با آن روبه‌رو است، اما پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگی پس از انقلاب اسلامی در کشور حاصل شده است، که نمونه بارز آن برخورداری روستاهای کشور از نعمت گاز است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر شرایط پیش از انقلاب اسلامی را با وضع کنونی کشور مقایسه کنیم می‌بینیم که امکانات، زیربناها،‌ رفاه مردم و ... نسبت به زمان پیش از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و در همه بخش‌ها به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در سطح جهان قابل ارائه است.

این نماینده مجلس دهم گفت: مخازن گازی ایران قرن‌ها در این کشور وجود داشته، اما مردم از نعمت گاز برخوردار نبودند. سرمایه‌گذاری وسیعی در یکی از بزرگ‌ترین مخازن گازی جهان (پارس‌جنوبی) انجام شد تا مردم بیش از پیش از این سرمایه و نعمت خدادادی استفاده کنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت:

اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای اتمام گازرسانی روستاها

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

نگرانی در تامین سوخت مناطق سیل زده نیست

تلاش دولت برای توسعه فیزیکی شهرک‌های صنعتی؛

صنعت در عمل به تعهدات دولتی چه نمره‌ای می‌گیرد

ارسال نظر