بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد و امسال در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران تلاش کرده‌ایم مراسم متفاوتی را رقم بزنیم .
کد خبر : ۱۸۸۱۷۹

اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در 25 و 26 بهمن

به گزارش بورس نیوز، اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد و امسال در اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران تلاش کرده‌ایم مراسم متفاوتی را رقم بزنیم .

در مراسم اختتامیه امسال علاوه بر اهدای تندیس برترین‌ها به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های برگزیده سال، سخنرانی‌های مفید و انتقال تجربه‌های موثری را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا شما را با واقعیت آنچه که این روز‌ها در بطن زیست بوم آنلاین کشور اتفاق می‌افتد روبرو کنیم.

در جشنواره امسال تلاش کرده‌ایم با تغییرات بسیاری که در راستای بهبود فرایند‌ها صورت گرفت یک گام به جلو برداریم .

یکی از اهداف جشنواره وب و موبایل ایران همواره کمک به حرکت رو به جلوی حوزه وب و موبایل بوده است. حال در اختتامیه این جشنواره نیز تصمیم گرفتیم افرادی را از گوشه و کنار این اکوسیستم در کنار هم جمع آوری کنیم که شنیدن تجربیات آنها در کنار هم شما را با تمام آنچه که در این حوزه اتفاق می‌افتد آشنا خواهد کرد.

از شروع یک استارتاپ بگیرید تا شرکت‌هایی که بعد از گذراندن انواع و اقسام تجربیات الان سری در سر‌ها دارند.

از عوامل جانبی‌ای مثل فناوری داده و دیجیتال مارکتینگ و … که پشت پرده کسب‌وکار وجود دارد ولی بدون آنها این روزها کسب و کار‌ها معنایی ندارند تا کسب و کار‌هایی که بدون هدف تجاری وارد بازار شده‌اند و الان صاحب تجارت و برند هستند.

در کنار این سخنرانی‌ها و انتقال تجربه‌ها نیز از فعالین و قدیمی تر‌های این حوزه دعوت کردیم تا این بار در قالب پنل‌های بحث و گفت و گو از تجربیات ایشان استفاده کنید و با طرز فکر و شیوه کاری آنها آشنا شوید.

علاوه بر این حضور در کارگاه‌های جانبی آموزشی تخصصی حوزه وب و موبایل و نیز نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارتاپ‌های جشنواره وب و موبایل ایران شما را به صورت عملی و با دید بهتر وارد این فضا خواهد کرد.

نمایشگاه جانبی و نمایشگاه استارتاپ‌های جشنواره وب و موبایل ایران فرصت مناسبی برای بازدید از خدمات شرکت‌ها و آشنایی با جدیدترین سرویس‌ها و رویدادهای این حوزه است.

همچنین لازم به ذکر است در جریان برگزاری روز نخست اختتامیه «برگزاری سخنرانی ها»، «پنل های انتقال تجربه»، «کارگاه‌های آموزشی جانبی»، «برگزاری نمایشگاه جانبی» و «برگزاری نمایشگاه استارت‌اپ‌ها» در دستور کار قرار دارد ضمن آنکه در روز دوم این اختتامیه «برگزاری سخنرانی‌ها»، «پنل‌های انتقال تجربه»، «اهدای تندیس برترین‌های وب و موبایل در سال ۹۷ »، «برگزاری نمایشگاه جانبی» و «برگزاری نمایشگاه استارت‌اپ‌ها» انجام خواهد شد.

برای ثبت نام در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران وارد این لینک شوید.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل مطرح شد؛

تلاش برای تدوین زبان برنامه‌نویسی ایرانی

در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل مطرح شد؛

تبدیل جشنواره وب به حرکتی ملی

نخستین وبلاگ‌نویس فارسی در اختتامیه جشنواره وب و موبایل:

شخصی بودن نباید در فناوری‌های نوین فراموش شود

ارسال نظر