بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس:

برنامه‌های کاهش قیمت ارز ادامه داشته باشد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس گفت: اگر برنامه‌های کاهش قیمت استمرار پیدا کند و نیمه‌کاره رها نشود، به مقصد می‌رسیم در غیر اینصورت کاهش قیمت‌ها محقق نمی شودو تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها شکست می‌خورد.
کد خبر : ۱۸۸۲۶۶

به گزارش بورس نیوز، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به اینکه رئیس بانک مرکزی از کاهش قیمت دلار خبر داده است، گفت: برای پیش‌بینی آینده ارز در کشور باید به دلایل و مصادیق توجه داشت، مدیریت همتی در بانک مرکزی به بازار ارز ثبات قابل توجهی داده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس با اشاره به برنامه‌های بانک مرکزی در مدیریت جدید، بیان داشت: اگر برای مدیریت بازار ارز برنامه وجود نداشت حتما تا امروز در این حوزه به اشکالات متعددی برمی‌خوردیم.

نماینده مردم نوشهر در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر سران قوا با هماهنگی مناسب مسائل را در شورای هماهنگی اقتصادی به درستی پیش می‌برند و بانک مرکزی نیز با ورود درست و به موقع نسبت به کاهش قیمت‌ها اقدام کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم پشتوانه اصلی نظام و مملکت هستند بنابراین پذیرفته نیست که برای آسایش این مردم اقدامی نکرد و نسبت به افزایش قیمت‌ها حساسیت نشان نداد.

وی گفت: مردم در حمایت از نظام سنگ تمام گذشته‌اند و این وظیفه بر عهده ماست که در حوزه اقتصادی و ارزانی اقدام کنیم، امیدواریم با تدابیری که در شورای هماهنگی اقتصادی و بخش‌های دیگر رقم می‌خورد برنامه‌های کاهش قیمت استمرار پیدا کند و ارزانی رقم بخورد.

احمدی لاشکی در ادامه، با بیان اینکه قوای سه گانه تدابیر برای کاهش قیمت‌ها اندیشیده اند، بیان داشت: قوه قضاییه با اقدامات قهریه و قوای دیگر در راستای حمایت و تشویق تولیدکننده داخلی روندی را طی کرده اند که به ثبات در بازار منجر شده است که نباید این اقدامات نیمه‌کاره رها شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر برنامه‌های کاهش قیمت استمرار پیدا کند و نیمه‌کاره رها نشود، به مقصد می‌رسیم در غیر اینصورت کاهش قیمت‌ها محقق نمی شودو تمام تلاش‌ها و برنامه‌ها شکست می‌خورد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان داشت: اگر روند موجود ادامه پیدا کند و تلاش‌ها شبانه روزی دراین حوزه صورت بگیرد به سمت ثبات یا کاهش نرخ ارز خواهیم رفت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس برای ارزانی تدابیری اندیشیده است، گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی در راستای حمایت از مردم تدابیری برای ثبات و کاهش قیمت‌ها در نظر دارد که در بازه زمانی مشخص محقق می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس مطرح کرد:

کاهش قیمت دلار از 19هزارتومان به 10 هزارتومان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس:

آمریکا با دلار ما کاری ندارد

ارسال نظر