بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
در اردیبهشت سال آینده برگزاری می شود؛

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، یک رویداد مهم اقتصادی کشور

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی گفت: دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود یکی از مهمترین رویداد‌‌های مهم اقتصادی کشور است.
کد خبر : ۱۸۸۳۳۵

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، یک رویداد مهم اقتصادی کشور

به گزارش بورس نیوز، مصطفی زندی، در خصوص برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه گفت: دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود یکی از مهمترین رویداد‌‌های مهم اقتصادی کشور است.

زندی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه ابراز امیدواری کرد فاینکس 2019 مانند سال‌های گذشته پربار باشد و بازدهی مناسبی برای هر سه حوزه، خصوصا بیمه‌ایجاد کند.

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با بیان اینکه، صنعت بیمه جدیدترین خدمات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد، افزود: در سال‌‌های اخیر صنعت بیمه تحولات فراوانی در سطوح داخلی و جهانی داشته و سیر شتابان تحولات صنعت بیمه‌ایجاب می‌کند که فعالان این صنعت در فواصل زمانی کوتاه به بررسی وضعیت موجود و افق پیش روی کسب وکار خود بپردازند و نمایشگاه بستر لازم برای این امر را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در نمایشگاه پیش رو به صورت منسجم و با مشارکت حداکثری شرکت‌‌های بیمه حضور داریم و یکی از برنامه‌‌های مهم ما ارایه تخفیف‌‌های ویژه بیمه به مخاطبین فاینکس دوازدهم است. برنامه‌‌های آموزشی به مراجعین نیز در دستور کار قرار گرفته و مدیران و کارشناسان بیمه‌ای کشور پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان هستند.

مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی با تاکید بر حضور موثر صنعت بیمه در نمایشگاه دوازدهم، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای امروز بازار مالی کشور ارتباط بهینه و هم‌افزایی بین بازیگران این بازار است. امیدواریم با تمهیداتی که اندیشیده شده، برگزاری این نمایشگاه به ارتباط بهینه و هم‌افزایی منتهی شود.

وی با اشاره به دستاوردها و خدمات صنعت بیمه در سال جاری عنوان کرد: امسال 11 هزار میلیارد تومان خسارت بیمه شخص ثالث پرداخت شد. رشته‌‌های بیمه‌ای متنوعی در سال جاری از سوی شرکت‌‌ها مانند بیمه‌‌های زندگی ارایه شد و امیدواریم آحاد جامعه به موضوع بیمه توجه بیستری داشته باشند. کشور ما جزو 10 کشور حادثه خیز جهان است بنابراین توصیه ما به مردم این است که حتما از بیمه استفاده کنند تا از تبعات حوادث مصون بمانند.

مصطفی زندی با تاکید بر بعد بین‌المللی این نمایشگاه گفت: ضریب نفوذ بیمه طی چند سال اخیر افزایش پیدا کرده و این سیر صعودی خواهد بود. در بحث توسعه صنعت بیمه، بیمه مرکزی سیاست‌‌های توسعه محور را در نظر دارد و با شرایط فعلی و سیاست‌‌هایی که در بیمه مرکزی دنبال می‌شود چشم‌انداز مثبتی برای این صنعت پیش‌بینی می‌شود.

در پایان مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با ذکر این نکته که سه صنعت بیمه، بورس و بانک در هم تنیده شده اند، تصریح کرد: گسترش همکاری‌‌های این سه صنعت ضروری است و تعاملی که امسال برای برگزاری این نمایشگاه حاصل شده نوید بخش همکاری‌‌های بیشتر فیما بین سه صنعت بورس، بانک و بیمه خواهد بود و قطعا تاثیرات مثبت آن در بازار سرمایه قابل مشاهده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه دستاوردهای خوبی را برای سرمایه‌گذاران به همراه دارد و می‌تواند به عنوان یک روش سرمایه‌گذاری سودآور و مطمئن قلمداد شود. همچنین در برخی از کشورها بهترین سرمایه‌گذاری بیمه است و سرمایه‌گذاران، سرمایه‌‌های خود را به سمت این صنعت هدایت می‌کنند. البته هر سه نهاد (بورس، بانک و بیمه) از ظرفیت‌‌های مهم اقتصادی محسوب می‌شوند و سرمایه‌گذاران می‌توانند به راحتی در این بخش‌‌ها سرمایه‌گذاری کنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

ما نمی‌گوییم بورس هیچ ایرادی ندارد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه گفت:

پایداری بازار داخلی ارز

ارسال نظر