بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
وکیل مدافع متهم ردیف دوم پرونده بانک سرمایه خبر داد؛

صدور رای پرونده بانک سرمایه

وکیل مدافع متهم ردیف دوم پرونده بانک سرمایه از صدور رای قطعی برای متهمان این پرونده خبر داد.
کد خبر : ۱۸۸۳۳۶
به گزارش بورس نیوز، سیامک مدیرخراسانی وکیل مدافع پرویز کاظمی از قطعی شدن و صدور رأی پرونده بیش از ۱۰ روز خبر داد و از اعلام جزئیات رأی صادره برای متهمان این پرونده خودداری کرد.

این در حالی است که مجتبی پناهی وکیل مدافع علی بخشایش (متهم ردیف اول) و اکبر حسینی امامی وکیل مدافع محمدرضا توسلی (متهم ردیف سوم) از صدور رأی ابراز بی اطلاعی کردند.

طبق کیفرخواست صادره در این پرونده برای سه عضو پیشین هیات مدیره بانک سرمایه، علی بخشایش به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت متهم هستند.

مسعودی‌مقام قاضی رسیدگی کننده به این پرونده در پایان چهارمین جلسه دادگاه که ۹ بهمن برگزار شد، ضمن اعلام ختم رسیدگی به این پرونده از افزایش میزان وثیقه تعیین شده برای متهمان از ۳ به ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: قرارهای کیفری متهمان تشدید می‌شود و در صورت تودیع آزاد و در غیر این صورت امروز بازداشت می‌شوند.

بنابراین گزارش، هر سه متهم پرونده با تأمین وثیقه تعیین شده آزاد هستند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل تامین سرمایه نوین در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد :

زنگ ورود بزرگ‌ترین بانک سرمایه‌گذاری به بورس زده شد

مدیر معاملات کارگزاری تامین سرمایه نوین در گفتگو با بورس نیوز:‏

بورس مطمئن ترین راه تامین سرمایه است اما... ‏

ارسال نظر