بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

توزیع گوشت قرمز در شان مردم ایران نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: توزیع گوشت قرمز در شان مردم ایران نیست و موجب سوءاستفاده دشمنان و منافقان می‌شود.
کد خبر : ۱۸۸۳۶۵

توزیع گوشت قرمز در شان مردم ایران نیست

به گزارش بورس نیوز، سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به صف‌های طویل ایجاد شده برای خرید گوشت قرمز، گفت: این صف‌های طولانی برای تهیه گوشت قرمز در شان مردم نیست و نیاز به مدیریت دارند، در حالی که فروشگاه‌های معتبر و بزرگ می‌توانند عرضه مواد پروتئینی را بر عهده بگیرند لذا اگر نظارت افزایش یابد می‌توان توزیع را بدون ایجاد مشکلی گسترده‌تر کرد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در خانه ملت با انتقاد از عدم توزیع عادلانه گوشت در استان‌ها، ادامه داد: این عدم توازن در توزیع گوشت سبب ایجاد صف‌های طولانی شده است.

وی با تاکید بر اینکه وضع کنونی اقتصاد کشور و به دنبال آن توزیع گوشت قرمز در شان مردم ایران نیست و موجب سوءاستفاده دشمنان و منافقان می‌شود، پیشنهاد داد: از فروشگاه‌های محلی کمک گرفته شود چراکه این اقدام گسترده شدن توزیع و کاهش حجم صف‌ها را به دنبال دارد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه به تازگی خرید گوشت داشته و قیمت هر کیلو گوشت قرمز در شهر کاشان به 95 تا 97 هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: کیفیت گوشت خریداری شده نیز باوجود قیمت بالای آن کاملا معمولی بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با انتقاد از عدم مقابله موثر با قاچاق دام ماده و همچنینعملکرد ضعیف ستاد تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ، این لجام‌گسیختگی قیمت‌ها را حاصل بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی مدیران دانست.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس با اعتقاد به اینکه شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که مردمانش در 40 سالگی انقلاب در صف گوشت منجمد بایستند لذا اداره کشور نیازمند یک الگوی کارآمد است، اضافه کرد: گوشت وارداتی باید به‌صورت هدفمند توزیع شود تا به‌دلیل واسطه‌گری از مسیر خود خارج نشده و به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مطرح کرد:

دام مولد به عنوان سرمایه ملی کشور

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد:

نظارت کافی روی واردات دام کشتارشده

ارسال نظر