بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
معاون وزیر نفت در امور گاز و جمعی از مدیران شرکت ملی گاز ایران به همراه رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خوزستان 25 طرح گازرسانی را افتتاح می کنند.
کد خبر : ۱۸۸۳۶۹

افتتاح 25 طرح گازرسانی در خوزستان

به گزارش بورس نیوز، حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت در امور گاز و جمعی از مدیران شرکت ملی گاز ایران در کنار فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، فردا (پنجشنبه، ۲۵ بهمن‌ماه) در خوزستان ۲۵ طرح گازرسانی را به همراه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی، افتتاح خواهند کرد.

این طرح‌ها شامل گازرسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان واقع در شهرهای اهواز، اندیمشک، حمیدیه، شوش، ماهشهر و خرمشهر در قالب ۲۵ پروژه با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال است که به صورت ویدئوکنفرانس و به‌طور هم‌زمان به بهره‌برداری می‌رسند.

اجرای یک هزار و ۲۶۶ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب ۱۴ هزار و ۷۷۵ انشعاب از مشخصات این پروژه‌ها هستند که با بهره‌برداری از آنها، ۱۵ هزار و ۶۰۴ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

افزون بر این، عملیات اجرایی پروژه فاز نخست الوار گرمسیری نیز با هزینه ۲۶۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که برای این فاز ۶۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع با ۸۵۰ انشعاب پیش‌بینی شده است تا ۸۸۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شوند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

اتصال گاز همه شهرهای لرستان

معاون مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان فارس گفت:

گازرسانی صنعتی در استان فارس

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:

رتبه 13 ایران در صادرات گاز طبیعی

ارسال نظر