بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
در پی دستورالعمل روز گذشته بانک مرکزی برای تشویق صادرکنندگانی که تاکنون با ارائه ارز ناشی از صادرات خود در سامانه نیما به واردات کالاها و خدمات موردنیاز کشور کمک کرده اند، یک منبع آگاه در اداره صادرات بانک مرکزی اعلام کرد که براساس برآورد انجام شده، این تصمیم بانک مرکزی موجب ورود حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ارز اضافی در اسفندماه به چرخه اقتصاد خواهد شد.
کد خبر : ۱۸۸۳۹۲
به گزارش بورس نیوز، در پی دستورالعمل روز گذشته بانک مرکزی برای تشویق صادرکنندگانی که تاکنون با ارائه ارز ناشی از صادرات خود در سامانه نیما به واردات کالاها و خدمات موردنیاز کشور کمک کرده اند، یک منبع آگاه در اداره صادرات بانک مرکزی به ایسنا اعلام کرد که براساس برآورد انجام شده، این تصمیم بانک مرکزی موجب ورود حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار ارز اضافی در اسفندماه به چرخه اقتصاد خواهد شد.

به گفته وی، بخشی از این عرضه در صرافی ها به صورت اسکناس و حواله و بخشی دیگر به واردات خودشان یا دیگرا ن در مقابل صادرات اختصاص مییابد.

این منبع همچنین از تهیه لیستی از صادرکنندگان خبر داد که هیچ پاسخی به پیگیری های بانک مرکزی نداده اند و به زودی به مرجع قضایی ارائه خواهد شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در آستانه فرا رسیدن سال نو منتشر شد؛

فهرست شعب منتخب توزیع اسکناس نو

لیست صادرکنندگان بی‌توجه به مراجع قضائی می‌رود

دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای صادرکنندگان ارز

ارسال نظر