بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
روبیکا زمینه ورود استارتاپ‌ها به صداوسیما را باز کرد؛

تجلیل بنیانگذار جشنواره وب و موبایل از روبیکا

شایان شلیله در روز دوم یازدهمین همایش وب و موبایل با اشاره به اینکه ما دنبال معافیت مالیاتی نیستیم بیان کرد: ما می خواهیم اداره مالیات هزینه های ما را با مدل ۷۰ سال پیش بررسی نکند. وی با اشاره به برخی از مشکلات در ارتباط با برخی نهادها و سازمان ها افزود: جشنواره وارد دهه دوم خود شده است و امسال تلاش کردیم که جشنواره را بازتعریف کردیم و زمینه ای را فراهم کنیم که شرکت های کوچک نیز بتوانند خود را معرفی و عرضه کنند.
کد خبر : ۱۸۸۴۱۸
به گزارش بورس نیوز، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل در خصوص روبیکا اضافه کرد: ما هیچ سالی با همه روش هایی که وجود داشت به رای یک میلیونی نرسیده بودیم. روبیکا به دید کسب و کار نگاه کنیم اتفاق بدی نبوده است.

وی تصریح کرد: خوب یا بد رسانه ملی صداوسیما است و با روبیکا زمینه ورود استارتاپ ها به صداوسیما باز شده و واقعا ۲۴-۲۵ میلیون کاربر دارد.

شلیله با اشاره به اینکه در انتقال دانش و کار تیمی فاصله زیادی با غرب داریم افزود: به همین دلیل است که شتاب دهنده های ما موفق نبودند.

وی با اشاره به اینکه اگر می خواهید فرهنگ سازی کنید باید از خودتان شروع کنید خاطرنشان کرد: در جشنواره وب ۴ نفر از افراد کلیدی خانم بودند.

بنیانگذار جشنواره وب و موبایل با بیان اینکه بزرگترین اشتباهش راه اندازی این جشنواره بوده است اضافه کرد: اینکه جشنواره وب و موبایل یکی شد به این دلیل بود که جشنواره زنده بماند.

وی اشتباه دیگر خود را عدم «نه» گفتن دانست و یادآور شد: پول زیاد و بی حساب استارتاپ را خراب می کند. هیچ وقت زیربار کم سواد و کم تجربه نروید. با کسانی کار کردم که دانش ایشان در حوزه خاص چند برابر من بود ولی نترسیدم از ایشان سوال کنم.

شلیله با اشاره به اینکه واقع بین بوده و باید از انتخابات احساسی پرهیز کرد افزود: ما استارتاپ ها آمده ایم که بمانیم و این سخن را باید به مسؤولان بگوییم؛ ما آمده ایم که بسازیم و عده ای نیز در کنار ما فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در جریان اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

پنل تخصصی کسب و کارهای مرتبط با پرداخت برگزار شد

ارسال نظر