بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور اظهار کرد:

نقش بارز استارتاپ‌ها در فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی و اشتغالزایی

معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل اظهار کرد: استارتاپ ها مطالبات به حقی از مجموعه دستگاه های دولتی دارند باید مسیر توسعه و پیشرفت در این زمینه تفهیم شده و صرفا برخوردهای قهری نبوده و برخوردهای حمایتی باشد.
کد خبر : ۱۸۸۴۲۳
به گزارش بورس نیوز، جواد جاویدنیا گفت: در این زمینه تلاش بسیاری داشتیم البته شیوه و غالب مطلوب نبوده است و ما حرکت خلاف جهتی را انجام می دهیم که امیدواریم با واقع بینی و اعتقاد به شعار «ما می توانیم» با اطمینان به نسل جوان امروز با همه توان صنعت فناوری اطلاعات کشور را روز به روز به سمت خودکفایی و شکوفایی پیش ببریم.

معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور با بیان اینکه هدف ما این است که بتوانیم هرچه بیشتر تسهیل کننده باشیم خاطرنشان کرد: سعی کردیم ارتباط مستقیمی با فعالان بخش های مختلف برقرار کرده و به منظور حمایت از صنایع داخلی و استارتاپ های داخلی در نخستین گام در شبکه های اجتماعی داخلی آی دی مستقیمی ایجاد کرده ایم و فعالان این حوزه می توانند هرگونه مسئله، مطلب و انتقادی را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه شدیدترین انتقادات را با کمال افتخار منتشر کردیم خاطرنشان کرد: عقیده داریم که روحیه انتقاد پذیری و مواجهه با موضوعات جدید داشته باشیم.

جاویدنیا در خیلی از بخش ها به کمک استارتاپ ها نیازمندیم، افزود: برخی کاری را شروع کرده اند که نسبت به آینده نگران هستند و ما تلاش می کنیم به بهترین وجه به این صنعت نوپای کشور که اهمیت آن کمتر از صنعت هسته ای و موشکی نیست حمایت کنیم.

وی نقش استارتاپ ها در فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی و ایجاد اشتغال را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این زمینه تمام تلاش را برای حمایت از این صنعت به کار می گیریم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران صورت گرفت؛

رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل

بررسی بورس نیوز از وضعیت فرآیند داوری جشنواره وب و موبایل ایران ؛

تخصصی تر شدن روند داوری جشنواره در سال جاری

در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

۷۲۴ بهترین اپلیکیشن موبایلی کشور شد

ارسال نظر