بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت:

متعادل شدن بازار پرالتهاب فولاد

پس از سپری کردن دوران پرالتهاب بازار فولاد در ماه‌های ابتدایی سال، معاملات به تعادل رسیده و اگر نوسانی هم در قیمت‌ها مشاهده می‌شود قابل مدیریت و تنظیم است.
کد خبر : ۱۸۸۴۶۵

متعادل شدن بازار پرالتهاب فولاد

به گزارش بورس نیوز، رسول خلیفه‌سلطان عنوان کرد: پس از سپری کردن دوران پرالتهاب بازار فولاد در ماه‌های ابتدایی سال، معاملات به تعادل رسیده و اگر نوسانی هم در قیمت‌ها مشاهده می‌شود قابل مدیریت و تنظیم است.

وی افزود: عمده دلیل نوسانات قیمت‌ها، تغییرات نرخ ارز و قیمت جهانی محصولات است که بازار داخلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما این نوسانات قابل مدیریت بوده و به عبارتی شرایط ویژه بر بازار حاکم نیست.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد با تاکید بر اینکه تلاطمی در بازار فولاد وجود ندارد، اظهار داشت: باید با تدابیر مناسب شرایطی فراهم شود تا همواره مصرف‌کنندگان از نوسان قیمت‌ها لطمه نبینند که عرضه هرچه محصولات در بورس کالا به آرامش و تعادل بازار کمک می‌کند.

خلیفه سلطان در پایان گفت: در حال حاضر فولادسازان محصولاتشان را با حجم مطلوبی در بورس کالا عرضه می‌کنند اما به طور طبیعی هرچه بر مقدار عرضه‌ها افزوده شود، از نوسان قیمت و احتمال ایجاد التهاب در بازار جلوگیری می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
امروز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی انجام می شود؛

عرضه بیش از 15هزار تن مواد مواد پلیمری

در تالار صادراتی صورت می گیرد؛

عرضه 300 تن عایق رطوبتی در بورس کالا

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت:

وضعیت فولاد قبل از ورود به بورس کالا

ارسال نظر