بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
فدراسیون جهانی بورس‌ها (WFE) اولویت‌های کاری خود را برای سال ۲۰۱۹ اعلام کرد.
کد خبر : ۱۸۸۵۹۳
به گزارش بورس نیوز، دبیرخانه فدراسیون جهانی بورس‌ ها از انسجام مقرراتی و طبقه‌بندی بازارها، سیاست های مرتبط با فناوری در حوزه هایی مانند عرضه اولیه سکه های رمزارز، دارایی های رمزنگاری شده و حفاظت سایبری، مباحث زیست محیطی، اجتماعی و راهبری در ساختارهای بازار، روشن شدن ماهیت داده های بازار و مسائل مرتبط با طرف مرکزی تسویه معاملات به عنوان اولویت‌های کاری این فدراسیون در سال ۲۰۱۹ یاد کرد.

همچنین فدراسیون جهانی بورس‌ها در سال جدید به تنظیم قوانین بازار و فعالیت های تحقیقاتی ادامه خواهد داد و چهار رکن راهبردی خود شامل مشاوره، آموزش، بازارهای نوظهور و خدمات پس از معامله را اساس اجرای برنامه هایش قرار خواهد داد.

این گزارش می‌افزاید: اولین نشست سال جاری فدراسیون جهانی بورس­ ها در ژانویه ۲۰۱۹ به میزبانی بورس نزدک و در لندن برگزار شد و طی آن بورس دارالسلام (از کشور تانزانیا) به عنوان عضو کامل این فدراسیون تایید و پذیرفته شد.

به گفته رئیس هیات مدیره فدراسیون جهانی بورس‌ها، دو سال آینده دوره تغییر و جا به جایی در بازارهای سرمایه در سراسر جهان خواهد بود. این فدراسیون برای تقویت ساختار بازار می کوشد تا با تکیه بیشتر بر چهار اصل انصاف، شفافیت، نظم و سلامت، اعتماد مشتریان و ذینفعان را همچنان حفظ کند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل تامین سرمایه تمدن بیان کرد:

اوراق منفعت یکی از مهمترین ابزارهای تامین مالی

با خوش‌بینی به مذاکرات تجاری؛

وال‌استریت رشد کرد

با امیدهای تجاری؛

بورس وال استریت رشد کرد

ارسال نظر