بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
در راستای سیاست‌های دولت برای حمایت از تولید ملی؛

بانک صنعت و معدن و سایپا قرارداد 4000 میلیارد ریالی امضا کردند

در راستای سیاست‌های دولت برای حفظ اشتغال و حمایت از تولید ملی، مدیرعامل این بانک و مدیران گروه سایپا 28 بهمن ماه قراردادی برای تأمین مالی قطعه سازان این شرکت به امضا رساندند.
کد خبر : ۱۸۸۷۴۰
تصویر مرتبط

به گزارش بورس نیوز، حسین مهری، مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: با اجرایی شدن قرارداد همکاری بین این بانک و شرکت سایپا 150 قطعه ساز که با این خودروساز همکاری می‌کنند، می توانند با معرفی سایپا و تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت از 4 هزار میلیارد تسهیلات بانکی استفاده کنند.

 رییس هیأت مدیره بانک صنعت و معدن در حاشیه امضاء این قرارداد افزود: مطابق این توافق قطعه سازانی که از طرف گروه سایپا به بانک صنعت و معدن معرفی می‌شوند، می‌توانند به منظور تأمین سرمایه در گردش خود و افزایش توان تولید، تسهیلات دریافت کنند و هدف ما این است که شرکت های خودروسازی همچون سایپا که بخش بزرگی از نیاز کشور را مرتفع می کنند، بتوانند سطح تولیدات خود را در حد مطلوب حفظ کنند.

وی افزود: با اجرایی شدن این قرارداد 150 قطعه ساز که با سایپا همکاری می‌کنند 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد.مهری عنوان داشت: کل تسهیلات اختصاص یافته توسط این بانک به شرکت سایپا بالغ بر 11 هزار و 500 میلیارد ریال است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز ضمن تقدیر از بانک صنعت و معدن برای این اقدام سازنده و مؤثر، تصریح کرد: خرید قطعات مورد نیاز گروه سایپا از طریق این شرکت ها اقدامی در جهت مدیریت زنجیره تأمین است و مساعدت این بانک برای سرمایه در گردش این شرکت ها گام مهمی در جهت حفظ منافع قطعه سازان بوده که منافع سایپا و مشتریان آن در گرو تأمین منافع آنها است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر