بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
صورت وضعیت حسابرسی نشده «سیدکو» منتشر شد؛

بهای تمام‌شده سهام بورسی این شرکت

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان با سرمایه چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۹۷ را حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۱۸۸۷۷۵

انتشار صورت وضعیت حسابرسی نشده «سیدکو»

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان با سرمایه چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۹۷ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده ۳ هزار و ۹۷۵ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵ هزار و ۲۳۸ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام‌شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت تنها یک میلیون ریال افزایش یافت. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان نیز با افزایش ۲۸۴ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال معادل ۵ هزار و ۵۲۲ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال محاسبه شد.

«سیدکو» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده معادل ۵ میلیون ریال به مبلغ شش میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت یک میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده 6 میلیون ریال خریداری کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در صورت های مالی سه ماهه منتهی به خرداد سال جاری اتفاق افتاد؛

سود خالص ۱۶۶میلیارد ریالی «سیدکو»

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران مطرح کرد:

توجه دولت به پروژه‌های عمرانی برای افزایش مصرف سیمان

ارسال نظر