بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
عضو شورای عالی بورس در گفت و گو با بورس نیوز خبر داد:

خداحافظی بدون استعفای عبده تبریزی از شورای عالی بورس

عضو شورای عالی بورس ضمن تکذیب خبر استفای عبده تبریزی از شورای عالی بورس گفت: دوره عضویت 5 ساله آقای عبده تبریزی در این شورا به پایان رسیده است.
کد خبر : ۱۸۸۸۵۴

به گزارش بورس نیوز، ساعاتی پیش خبری در خصوص استعفای حسین عبده تبریزی عضو شورای عالی بورس در فضای مجازی منتشر شد که در پی آن سعید اسلامی بیدگلی عضو دیگری از این شورا ضمن تایید خبر فوق گفت: حسین عبده تبریزی علی‌رغم اصرار فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و علاقه همه اعضای شورا به ادامه عضویت وی، ترجیح داد جای خود را به یکی از جوانان فعال در بازار سرمایه بدهد.

وی ادامه داد: عبده تبریزی از این پس عضو شورای‌عالی بورس نیست، اما بازار سرمایه همچنان به دانش، تجربه و سرمایه اجتماعی ایشان نیاز دارد.

اسلامی بیدگلی با بیان اینکه توسعه بازار طی سال‌های گذشته مرهون خدمات عبده تبریزی است، افزود: بسیاری از فعالان و پژوهشگران این حوزه مدیون تلاش‌های وی هستند .

در این خصوص عباس موسویان بعنوان دیگر اعضای این شورا در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز گفت: دوره عضویت 5 ساله آقای عبده تبریزی در این شورا به پایان رسیده است.

وی افزود: عبده تبریزی در جلسه با اعضای شورای عالی بورس با تاکید بر رعایت اصل جوانگرایی ترجیح داد جای خود را به یکی از جوانان فعال در بازار سرمایه بدهد.

موسویان با اشاره به درخواست وزیراقتصاد از عبده تبریزی مبنی بر ادامه فعالیت وی در این شورا، گفت: علی رغم اصرار وزیر امور اقتصاد و علاقه همه اعضای شورا به ادامه عضویت در شورای عالی بورس وی ترجیح داد جای خود را به یکی از جوانان فعال در بازار سرمایه واگذار کند.

وی تاکید کرد: دوره عضویت حسین عبده تبریزی در شورای عالی بورس به اتمام رسیده بود.

همچنین قاسم محسنی دیگر عضو شورای عالی بورس نیوز در گفت و گو با بورس نیوز گفت: دوره عضویت 5 ساله ایشان در این شورا به پایان رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر