بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
ضرری به میزان تمام سال در حساب این بانک‌خصوصی؛

عملکرد منفی این بانک در بهمن ماه تراز 11 ماهه را منفی کرد

آنچه در خصوص نحوه گزارشدهی بانک‌ها کاملا مشهود است، اعتبار پایین گزارشات میاندوره حسابرسی نشده است چرا که در سال‌های اخیر گزارشات حسابرسان و الزامات بانک مرکزی تعیین کنند سود واقعی این شرکت هاست.
کد خبر : ۱۸۸۹۷۰

عملکرد منفی بانک اقتصاد نوین در بهمن ماه تراز 11 ماهه ابتدایی سال بانک را منفی کرد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در عملکرد 10 ماهه ابتدایی سال بانک اقتصاد نوین، تراز فعالیت‌های بانکی (تفاوت درآمدهای ناشی از اعطای تسهیلات و سود سپرده‌های پرداختی)، تنها 2 میلیارد تومان مثبت را نشان می‌داد، عملکرد ضعیف این بانک در بهمن ماه خبر از کسری بیش از 450 میلیارد ریالی در تراز عملکرد بانکی می‌دهد.

لازم به ذکر است این بانک در 9 ماهه ابتدایی سال مالی 1397، زیان خالصی معادل 4.966 میلیارد ریال را روانه سامانه کدال کرد که با توجه به تحقق 5.429 میلیارد ریال زیان انباشته شرکت در این دوره باید منتظر ماند و دید امسال قرار است این بانک از چه محلی زیان بانک در انتهای سال را کاهش دهد.

عملکرد منفی بانک اقتصاد نوین در بهمن ماه تراز 11 ماهه ابتدایی سال بانک را منفی کرد

لازم به ذکر است، آنچه در خصوص نحوه گزارشدهی بانک‌ها کاملا مشهود است، اعتبار پایین گزارش‌های میاندوره حسابرسی نشده بوده چراکه در سال‌های اخیر گزارش‌های حسابرسان و الزامات بانک مرکزی تعیین کنند سود واقعی این شرکت هاست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر