بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش:

رتبه اول افق کوروش در داخل کشور / برای رقابت در بازار سایر کشورها آماده می شویم

افق کوروش با برنامه ریزی و طرح ریزی مدل منحصر به فرد خود در خرده فروشی، توانست در داخل کشور پیش تاز باشد اما؛ برای تکرار این موفقیت در خارج از مرزها، به برنامه و مدل جدیدی نیاز داریم که در حال تدوین آن هستیم.
کد خبر : ۱۸۹۰۱۱

علی ابراهیمی رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت: خدا را شکر امروز فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان اولین شرکت در صنعت خرده فروشی وارد بورس می شود.

وی افزود: در حدود 400 هزار نفر سهامدار افق کوروش می شوند. فروشگاه های افق کوروش 400تا 500 هزار نفر مشتری دارند و تعداد سهامداران نا تنها به اندازه مشتریان یک روز کاری فروشگاه های افق کوروش است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم مشتریان افق کوروش لذت خرید وسهامدارشدن را با هم ببرند و سود شرکت نیز شامل حال ایشان شود.

وی افزود: انشالله در آینده تعداد سهامداران رشد قابل توجهی پیدا کنند و اگر شرکت بورس برای این منظور مکانیزمی را فراهم کند باعث خوشحالی بیشتر ما خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورش با بیان این مطلب که آینده روشنی پیش رو افق کوروش قرار دارد گفت: مجموعه ما در چند سال گذشته به طور میانگین 50 درصد رشد داشته و امیدواریم که این رشد تداوم داشته باشد و سهامداران تا آخر با ما باشند و لذت بیشتری ببرند.

وی در مورد راه های ارتباط شرکت و مشتریان با بورس و برنامه های افق کوروش برای این مهم گفت: پیشنهاد ما به شرکت بورس این بود که این مکانیزم را در اختیار ما قرار دهد. همانطور که گفتم بیش از 400 هزار نفر روزانه از فروشگاه های افق کوروش بازدید می کنند که در سال های بعد با توجه به افزایش تعداد فروشگاه از 1235 به 4000، این پتانسیل وجود دارد که همه ملت ایران را بتوانیم وارد بورس و بازار سرمایه کنیم ولی باید مکانیزم این مساله را سازمان بورس فراهم کند.

ابراهیمی تاکید کرد: ما از بورس خواسته ایم تا مکانیزمی فراهم کند تا وقتی مصرف کنندگان به ما مراجعه می کنند ما بتوانیم آن ها را به عنوان یک عضو جدید از بازار سرمایه تعریف کنیم و کد بدهیم. با توجه به اینکه ما در حدود 300 شهر کشور فعالیت می کنیم از این پتانسیل برخوردار هستیم. امیدواریم که مکانیزمی در این زمینه در نظر بگیرند. ما اعلام آمادگی می کنیم که با تمام توان در این زمینه ها همکاری کنیم.

وی در مورد توسعه کوروش در بیرون از مرزهای ایران نیز گفت: یکی از راه های توسعه صادرات کشور همین است که ما بتوانیم فروشگاه های زنجیره ای را در خارج از کشور توسعه دهیم و امکان تامین و عرضه کالای ایرانی را در آنجا فراهم کنیم.

ابراهیمی اظهار داشت: حضور در بازار های سایر کشورها باعث توسعه صادرات کشور می شود و برای این مهم در حال بررسی هستیم. برای داخل کشور ما 4 سال بررسی کردیم تا توانستیم به مدلی که می تواند موفق باشد برسیم و آن را توسعه دادیم. در خارج از کشور هم در حال بررسی هستیم که با مدل بهینه ای که بتواند با رقبای خارجی رقابت کند را بدست آوریم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر