بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

فعال شدن بخش خصوصی با عرضه نفت در بورس

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: با عرضه نفت در بورس بخش خصوصی فعال شده و می‌تواند تا حدودی به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کند.
کد خبر : ۱۸۹۱۷۵

فعال شدن بخش خصوصی با عرضه نفت در بورس

به گزارش بورس نیوز، عزت‌الله یوسفیان ملا با تاکید بر لزو ایجاد سازوکار برای عرضه نفت در بورس انرژی، گفت: شرایط به گونه‌ای است که باید به هر نحوی خریدار را پیدا کرده و فروش نفت را پس از تحریم‌های اعمال شده افزایش دهیم.

نماینده مردم آمل در خانه ملت با تاکید بر اینکه علاوه برعرضه نفت در بورس دولت آمادگی فروش نفت به اشخاص حقیقی در عوض دریافت وثیقه‌های مطمئن را دارد، افزود: شرایط در حال حاضر فراهم بوده و سرمایه‌گذاران باید با آگاهی از وضعیت پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه راه‌های متنوعی از سوی دولت برای فروش نفت ارایه شده است، بیان کرد: متاسفانه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده که عرضه نفت در بورس انجام شد، استقبال چندانی از این کار صورت نگرفت.

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه داوطلبان خرید نفت از بورس آگاهی کافی در خصوص نحوه حمل آن نداشتند، گفت: ناتوانی در حمل نفت خریداری شده استقبال داوطلبان را از خرید این محصول کاهش داد.

وی با بیان اینکه دولت به ویژه وزارت نفت با هر مسیری که به صورت مطمئن به فروش نفت منتهی شود موافق خواهد بود، ادامه داد: با عرضه نفت در بورس بخش خصوصی فعال شده و می‌تواند تا حدودی به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اخبار مطرح شده در خصوص اینکه وزارت نفت یا دولت روند عرضه نفت در بورس را با بهانه‌های مختلف متوقف کرده شایعه‌ای بیش نبوده و مجلس در این باره نظارت کافی دارد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر