بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
«پنجره‌ای در بازار» بررسی کرد:

«وپاسار» و «وتجارت» در صدر سرخ و سبزهای بانکی

وضعیت سود و زیان بانک ها و موسسات اعتباری در روز جاری بررسی شد.
کد خبر : ۱۸۹۲۰۷
لیدری «وپاسار» در بین رقبای بانکی////گزارش
به گزارش بورس نیوز، حجم کل معاملات گروه بانک ها و موسسات اعتباری امروز، چهارشنبه 15تا به این لحظه،126 میلیون ریال و ارزش کل معاملات 163 میلیارد ریال را بالغ شده است.

وضعیت امروز گروه بانک ها و موسسات اعتباری با قرمزپوشی در اغلب نمادها همراه بود ولی بانک پاسارگارد با نماد «وپاسار» توانسته تاکنون با ارزش 53.014 میلیون ریال مثبت باشد.

بر اساس این گزارش، نماد «وپاسار» در معاملات روز جاری به ازای هر سهم برابر با 1.033 ریال است و و سایر نمادها همچون «وبصادر»، «وبملت»، «دی»، «وسینا»، «خاور»، «نوین» در صف قرمز پوش های بازار ظاهر شدند و تنها بانک‌های «وپست»، «وکار»، و«وپاسار» سبزپوش بودند.



گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به 30/11/97

در بررسی روند این شرکت، لازم است به آخرین گزارش رسمی شرکت نیز که درخصوص فعالیت‌ماهانه منتهی به بهمن ماه نیز اشاره شود که بر همین اساس در بخش درآمد تسهیلات اعطایی این شرکت توانست از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه در مجموع 101.602.905 ریال درآمد کسب کند. 
همچنین در بخش مانده تسهیلات اعطایی پایان دوره جمع درآمد این شرکت 90.204.604 ریال است و مابقی گزارش این بانک در جدول زیر قابل مشاهده است.


بازگشایی نماد پاسارگارد با انتشار عملکرد 6ماهه‌ این بانک

پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ و با انتشار عملکرد 6ماهه‌ بانک‌پاسارگاد، نماد این بانک در ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۷ و اول ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی بازگشایی شد.

بر این اساس، با استقبال چشمگیر سهامداران، تعداد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون سهم بانک‌پاسارگاد با رشد ۳۳ درصدی در قیمت توسط سهامداران در بورس معامله شد.

تسهیلات ارزان قیمت بانک پاسارگارد به فعالان اقتصادی

بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه‌ی اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به اشخاص حقوقی، صاحبان‌مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرنـدگان فعـال دستگاه‌های کارت‌خوان این بانک کرده ‌است.
بر اساس این طرح، مشتریان متناسب با ضریب امتیاز خود در بانک و با حداقل مانده روزانه یک میلیون ریال در حساب‌های جاری و کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌شوند.
نرخ این تسهیلات 9 الی 18 درصد برای حساب‌های جاری و 18 درصد برای حساب‌های کوتاه‌مدت عادی است. تسهیلات اعطایی به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای فعالیت‌های اقتصادی هستند، تعلق می‌گیرد.

عرضه سهام «بپاس» ظرف چند روز آینده

شرکت بانک پاسارگاد (سهامی عام) در نظر دارد تعداد 336،789،000 سهم معادل 9،9 درصد از سهام شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) را به طور عمده و نقد از طریق عرضه در بازار اول فرابورس ایران به فروش برساند. تاریخ عرضه روز یکشنبه مورخ 19 اسفندماه جاری  تعیین شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تراز مثبت ماهیانه این بانک سبزپوش در سال۹۸ با چند علامت سوال؛

تراز عملیاتی مثبت پست بانک از کجا نشأت می گیرد

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

شرکت‌های بزرگ تحرک خاصی ندارند/ «تک‌سهم‌ها» بازی پایانی سال

ارسال نظر