بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
مدیرعملیات شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران مطرح کرد:

آمادگی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای مسافران نوروز

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مانند هر سال از ابتدای بهمن ماه اقدام‌های لازم را برای نظارت بر روند سوخت‌رسانی در کشور آغاز کرده و برای تامین به‌موقع و مطلوب سوخت مورد نیاز هموطنان در ایام نوروز 98 آماده است.
کد خبر : ۱۸۹۲۴۵

به گزارش بورس نیوز، محمد فرازمند اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مانند هر سال از ابتدای بهمن ماه اقدام‌های لازم را برای نظارت بر روند سوخت‌رسانی در کشور آغاز کرده و برای تامین به‌موقع و مطلوب سوخت مورد نیاز هموطنان در ایام نوروز 98 آماده است.

وی افزود: از ابتدای بهمن ماه به مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش اعلام شده است که با حضور در جایگاه‌ها و بازدید و ارزیابی آنها، نسبت به رفع عیوب تلمبه‌ها و نقایص فنی اقدام و وضعیت خدمات رفاهی جایگاه‌ها شامل آمادگی مبلمان جایگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی را ارزیابی کنند.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: این نظارت‌ها در همه روزهای سال توسط همکاران ما در مناطق انجام می‌شود، اما در دو ماه پایانی سال روند ویژه‌ای را سپری می‌کند تا به‌سرعت نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: اکیپ‌های جداگانه به محورهای مهم مواصلاتی کشور از روز هجدهم اسفندماه به منظور بازدید و کنترل عملکرد به مناطق اعزام می‌شوند تا در روزهای پایانی سال، نسبت به بررسی و رفع نواقص احتمالی اقدام کنند و از آمادگی کامل جایگاه‌ها در این محورها شامل محور تهران، البرز، چالوس، ساری، گلستان، قم، اراک، لرستان، اهواز، آبادان، قزوین، زنجان، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، شاهرود، سبزوار، خراسان رضوی، همدان، کردستان، کرمانشاه و اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان اطمینان یابند.

فرازمند با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد مسافرت ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 28 و 29 اسفند ماه به اوج خود می‌رسد، گفت: انبارهای نفت این شرکت با حداکثر ظرفیت، مهیای سوخت‌گیری برای جایگاه‌ها هستند و ناوگان نفتکش کشور نیز آماده ارسال سوخت به جایگاه‌ها است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: همراه با گروه‌های عملیاتی و نظارتی، یک گروه دیگر از همکاران روابط عمومی نیز با عنوان طرح نظارت، کار خود را از روز 29 اسفندماه آغاز می‌کنند.

فرازمند تصریح کرد: در استان‌های بزرگ‌تر، روزانه 8 اکیپ و در استان‌های کوچک‌تر روزانه چهار اکیپ از جایگاه‌ها بازرسی می‌کنند که به ترتیب اکیپ اول مسئول کنترل کیفیت فرآورده در جایگاه‌ها، اکیپ دوم مسئول کنترل کمیت فرآورده‌های توزیع شده، اکیپ سوم مسئول بازرسی و نظارت بر عرضه فرآورده شامل مسائل کلی، شکوائیه و ... و اکیپ چهارم شامل همکاران روابط عمومی هستند که در همه جایگاه‌ها در کنار همکاران عملیات و فنی حضور می‌یابند.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور مستمر اکیپ‌های بررسی کیفیت فرآورده‌های توزیع شده در جایگاه‌ها گفت: این اکیپ‌ها به صورت مستمر و بدون وقفه، در همه 16 روز تعطیلات نوروز نسبت به آزمایش فرآورده‌های توزیعی در جایگاه‌ها اقدام و بر کیفیت فرآورده‌های تحویلی در محورهای اصلی نظارت خواهند کرد.

فرازمند، نظارت کارکنان روابط عمومی‌های مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش در ارتباط با نحوه رفتار کارگران جایگاه‌ها، چاپ و توزیع بروشورهایی در جایگاه‌های شهرها به منظور معرفی موقعیت جایگاه‌های عرضه سوخت و نیز فاصله جایگاه‌ها از یکدیگر را که مختص هر استان است از دیگر تدابیر اندیشیده شده برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی اعلام کرد.

فرازمند با اشاره به پیش‌بینی افزایش مصرف سوخت اتوبوس‌ها و کامیون‌ها در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: به همه جایگاه‌ها اعلام شده است با حداکثر ظرفیت، نفت‌گاز مورد نیاز کامیون‌ها و اتوبوس‌ها را ارائه کنند.

وی همچنین از تامین مناسب سوخت مورد نیاز بخش هوایی در 60 فرودگاه کشور و مراکز سوخت‌گیری هوایی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پروازهای فرودگاه‌های کشور در ایام نوروز به صورت فوق‌العاده انجام می‌شود، نهایت آمادگی برای تامین سوخت هواپیماها وجود دارد، در بخش قطارها و دریایی نیز همه امکانات شرکت برای تامین سوخت آماده شده است و امیدواریم امسال هم مانند سال‌های گذشته خدمات‌رسانی مناسبی داشته باشیم.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آماده بودن تعدادی نمازخانه در سطح محورهای اصلی مواصلاتی کشور خبر داد و افزود: پیش از فرارسیدن نوروز 98 اقدام‌های لازم برای آماده‌سازی نمازخانه‌های بین راهی در جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شده است که این نمازخانه‌ها توسط کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اداره می‌شوند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر