بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به دلاری که در پله 13، زمین‌گیر شد تا چاشنی دلپذیر سهامداران بر کف پله‌های قیمت‌ هر سهم.
کد خبر : ۱۸۹۴۳۹
خبری خوش از ساکنان برج سپهر/ خلبانی با چتر نجات!

به گزارش بورس‌نیوز، در بسیاری از سکانس‌های فیلم‌های جنگی قدیمی، شاهان، فرماندهان در صف نخست جنگ عرض‌اندام می‌کردند یعنی ریسک وجود در میادین جنگی را به تن می‌خریدند و مُردن بر روی تخت که هیچ، حتی حضور در ته صف جنگی نیز برای آنها بی‌کلاسی بود.
امروز مداوم زمانی که بر طبل جنگ اقتصادی کوبیده می‌شود، به‌جای فرماندهان سلطان‌ها و اختلاسیون در صف نخست قرار گرفته و به‌جای حرکت‌های روبه‌جلو لشگر را به عقب‌نشینی هدایت می‌کنند که اتفاقا آنجا خندق بلایی است که برای دشمن کنده شده یعنی این جماعت علنا خودشکی را تقدیم به هم‌قبیله‌ای‌های خود می‌کنند.
کمی دور شویم از سلطنت دوران اختلاسیون اما بسیاری از شرکت‌ها و حتی بانک‌هایی که امروز مردم زیر چتر سهامداری آنها قرار گرفته یا حتی سپرده‌گذاری انبوه را در نزد آن بانک دارند، کوچکترین شراکتی در تصمیم‌گیری‌های خود ندارند و تنها برای سرمایه هزاران سهامدار تصمیم می‌گیرند و تنها وظیفه آنها انتقال ریسک بوده و حقوق میلیونی و نجومی را هم دریافت می‌کنند.
چنین رویکردی همانند آن خلبانی بدی است که مسافران را با شتابی برق‌آسا به ته دره می‌برد بنابراین تا زمانی که این مدیران ریسک را به جان نخرند و از پشت میزهای عریض خود بلند نشوند، هیچگاه سهامداران آنها منتفع نخواهد شد.

طلسمی در جیب ساکنان برج سپهر
رئیس برج سپهر امروز خبر نرخ تسعیر ارز را از زبان رئیس‌الروسای ساکن میرداماد تا هفته آینده اعلام کرد و احیانا به‌محض ثبت این افزایش سرمایه، این بانک افزایش سرمایه دیگری از محل آورده را در دستور کار دارد که رقم قابل‌توجهی است.

کف قیمتی چاشنی این‌روزهای بازار
متاسفانه اکثریت دوست ندارند سهمی را در کف قیمتی بخرند و کمی سهامداری کنند و اکثرا دنبال این هستند حتی شده در صف خرید بخرند ولی از فردایش سهم باز صف خرید باشد وگرنه همین بترانس 500 تا 550 تومانی را بعدا نگاه کنید تا بعدها خبری از آن بشنوید.

ایستاده بر نردبان 13
دلار که این روزها بازی نوسانی را حول محور 13 هزارتومان می‌گذراند در بسیاری از شهرها حتی از پله 13 نیز پایین آمده و عکس بسیاری از انتظارات و بر میل ما روند کاهشی را در پیش گرفته و طبق آخرین آمارها قیمت دلار با 50 تومان افزایش نسبت به قیمت قبل و 50 تومان کاهش نسبت به قیمت اول وقت امروز امروز 13 هزارتومانی شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر