بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

نگرانی در تامین سوخت مناطق سیل زده نیست

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ذخیره‌سازی و خرید سوخت موردنیاز این مناطق و همچنین مسیرهای منتهی به شهرهای مشهد مقدس، شاهرود، چالوس، هراز و ... از پیش انجام شده و هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.
کد خبر : ۱۸۹۶۷۸

نگرانی در تامین سوخت مناطق سیل زده نیست

به گزارش بورس نیوز، جعفر پورفرجودی اظهار کرد: ذخیره‌سازی و خرید سوخت موردنیاز این مناطق و همچنین مسیرهای منتهی به شهرهای مشهد مقدس، شاهرود، چالوس، هراز و ... از پیش انجام شده و هیچ گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.

وی ادامه داد: سوخت‌رسانی به مناطق سیل زده با همه توان ادامه دارد و سوخت مورد نیاز این مناطق برای روزهای آینده نیز ذخیره‌سازی شده است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: با پیش‌بینی‌های انجام شده و ذخیره‌سازی مناسب سوخت و آماده بودن ناوگان حمل‌ونقل سوخت کشور، هیچ‌گونه تراکم ناشی از کمبود سوخت در جایگاه‌های عرضه این مناطق وجود ندارد.

نامساعد بودن شرایط جوی و وقوع سیلاب در روزهای گذشته در استان‌های شمالی کشور از جمله گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی، سمنان خسارت‌های فراوان در این مناطق به بار آورده است.

مصرف بنزین کشور در روز سه شنبه، 29 اسفندماه برای نخستین بار در مقایسه با مدت مشابه سال 96، 404 هزار لیتر کاهش یافت که دلیل اصلی آن ناپایداری شرایط جوی و مطلوب نبودن وضع آب‌وهوایی محورهای مواصلاتی به‌ویژه جاده‌های شمالی کشور گزارش شده است.

ه


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد:

تکذیب اخبار منتشرشده درباره سهمیه بندی بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مطرح کرد:

استقرار جایگاه‌های سیار بنزین در شهرستان آق قلا

در پی وقوع سیل در شمال اتفاق افتاد؛

سفر جهانگیری و دژپسند به مازندران

ارسال نظر