بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رونق تولید بخش اعظمی از مشکلات فعلی کشور را منتفی خواهد کرد و بر همین اساس است که رهبری امسال را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کرده‌اند و همچنین این موضوع مهم را به مردم و مسئولان یادآور شده اند.
کد خبر : ۱۸۹۶۸۴

منتفی شدن بخش اعظم مشکلات فعلی با رونق تولید

به گزارش بورس نیوز، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به سال «رونق تولید»، گفت: سال گذشته فشارهای اقتصادی زیادی بر ملت ایران وارد شد اما مردم با صبر و ایستادگی توانستند با این فشارهایی که از سوی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی انجام شده بود؛عبور کنند.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها، وضعیت نابسامان اقتصادی و بیکاری جوانان مردم ثابت کرده‌اند که همچنان پای آرمانهای انقلاب ایستاده‌اند و همه این مشکلات را مردم صبورانه بخاطر نظام، انقلاب و آرمانهای بزرگ، امام، رهبری و شهدا ترسیم کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: اگر در سال 98 مبحث رونق تولید ملی محقق شود قطعا بر بسیاری از مشکلات غلبه خواهیم کرد و مسئله مهم اشتغال و بالا رفتن ارزش پول ملی در سایه رونق تولید ملی صورت می‌پذیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: رونق تولید بخش اعظمی از مشکلات فعلی کشور را منتفی خواهد کرد و بر همین اساس است که رهبری امسال را به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری کرده‌اند و همچنین این موضوع مهم را به مردم و مسئولان یادآور شده اند.

وی اظهار کرد: قطعا مجلس و دولت و همه دستگاه‌های کشور باید تمام فکر خود را برای گسترش رونق تولید داخلی معطوف کنند و این شرایط را به نحوی مدیریت کرد تا اینکه از این معظلات عبورکنیم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در سال 98 با آن مواجه خواهیم شد بحث فروش نفت است که اگر مسئله مهم رونق تولید ملی به نحو گسترده ای عملیاتی شود،قطعا نیاز ی به فروش نفت خام نخواهیم بود؛ زیرا با تولید فرآورده‌های نفتی که برآمده از پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها بدست می‌آیند؛جایگزین مناسبی برای فروش و صادرات نفت خام خواهند بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت:

بورس کالا محلی برای رشد انگیزه فعالان صنعت

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران:

رونق تولید در کشور الزامات مختص به خود را دارد

از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد؛

اعلام تعرفه های گمرکی

ارسال نظر