بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
یکی از نمایندگان مجلس تاکید کرد:

سنگ اندازی بانک ها، مانع رونق تولید

باید در راستای تحقق شعار سال «رونق تولید» بانک‌ها از پیچ و خم‌هایی که برای تولید ایجاد کرده‌اند دست بردارند.
کد خبر : ۱۸۹۷۰۷
به گزارش بورس نیوز، امیر خجسته نماینده همدان و فامنین در گفتگویی بیان کرد: در 10 ساله گذشته مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را در عناوین مختلفی شعار سال قرار دادند اما مسئولان به آن اعتقاد پیدا نکردند و عملی نشد.

وی با بیان اینکه اگر تولید رونق پیدا کند، اشتغال هم ایجاد می‌شود و وضعیت اقتصادی بهبود می‌یابد، تصریح کرد: مسئولان اجرایی و دولت باید به شعار سال اعتقاد داشته باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولید‌کننده‌ها از بانک‌ها گلایه دارند، اظهار داشت: باید بانک‌ها از پیچ و خم‌هایی که برای تولید ایجاد کردند دست بردارند و تولید‌کننده‌ها را آزار ندهند.

خجسته گفت: شرایط نامطلوب اقتصادی و سخت‌گیری بانک‌ها سبب شده تولید‌کننده‌ها کار را رها کنند بروند اما با این شعار امیدی در دل مردم و تولیدکننده‌ها ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مجلس ما باید بر وضعیت اقتصادی نظارت کند، ابراز کرد: در طول 10 سال گذشته نظارت مجلس بسیار ضعیف بوده است. نظارت مجلس برای رونق تولید به عنوان یک «اصل» است. اگر مجلس حرکتی نکند رونق تولید عملی نمی‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در استان همدان هم باید همه با مجمع نمایندگان وارد عمل شویم، با بانک‌ها صحبت کنیم تا مشکل تولید و تولیدکننده‌ها مرتفع شود.

خجسته با بیان اینکه اگر مسئولان مدیریت می‌کردند وضع اقتصاد و بازار ما این چنین آشفته نبود، اظهار داشت: مسئولان و مدیران به برگزاری جلسات اکتفا نکنند. مسئولان قاطعانه وارد میدان شوند و اوضاع آشفته را جمع کنند./تسنیم
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس:

بانک مرکزی باید لیست دریافت کنندگان ارز دولتی را منتشر کند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس:

بانک مرکزی باید لیست دریافت کنندگان ارز دولتی را منتشر کند

ارسال نظر