بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
تاکید رییس پژوهشکده پولی و مالی تاکید کرد:

رفع مشکلات اقتصادی مردم با رویکرد علمی

امیدوارم سال ۹۸ با تدبیر سیاستگذاران و مجریان اقتصادی به سالی با موفقیت تبدیل شود و بتوانیم چالش‌ها را با مدیریت و روش‌های علمی به خوبی مدیریت کنیم.
کد خبر : ۱۸۹۷۷۲

به گزارش «بورس نیوز»، علی دیواندری با تاکید بر اینکه ما در شرایط امروز بیش از هر چیزی به مدیریت نقدینگی، اصلاح نظام بانکی و تدوین طرح‌های مورد نیاز رونق اقتصادی نیازمندیم، اظهار کرد: این مسائل موضوعات جذاب برای ایجاد رونق، ثبات در اقتصاد، رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های اقتصادی مردم در جامعه است به گونه‌ای که در پژوهشکده پولی و بانکی بر روی این موضوعات کار پژوهشی و علمی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه موضوع مدیریت نقدینگی از موضوعات اساسی کشور است، گفت: طرح‌های پژوهشی مورد بررسی در پژوهشکده پولی و مالی در جهت همکاری با بانک مرکزی به منظور حل مشکلات اقتصادی جامعه صورت می‌گیرد و بانک‌ها از نتایج و یافته‌های این پژوهش‌ها استفاده خواهند کرد. در واقع در این پژوهشکده تلاش داریم مشکلاتی نظیر تورم، مدیریت و هدایت نقدینگی در کشور را با روش‌های علمی شناخته شده رفع کنیم.

رئیس پژوهشکده پولی و مالی خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۹۸ با تدبیر سیاستگذاران و مجریان اقتصادی به سالی با موفقیت تبدیل شود و بتوانیم چالش‌ها را با مدیریت و روش‌های علمی به خوبی مدیریت کنیم چرا که بسیاری از مشکلات فعلی اقتصادی به صورت ناخواسته به کشور تحمیل شده است اما توان اقتصادی ایران کم نیست که به دلیل غفلت از این پتانسیل‌ها مشکلاتی برای ما در حوزه اقتصاد ایجاد می‌شود اما امیدوارم سال خودباوری در پیش رو داشته باشیم./ایسنا

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیریت شوک های اقتصادی در سال گذشته؛

اقتصاد ایران باید به خودباوری داخلی برسد

مدیریت شوک های اقتصادی در سال گذشته؛

اقتصاد ایران باید به خودباوری داخلی برسد

ارسال نظر